Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc

boundishh

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har lyst på et ratt, men det passer ikke helt inn i stuen

7860404[/snapback]

Rattet er den største grunnen til at jeg koblet det opp på pc-skjermen. Liker at rattet sitter skikkelig fast, mens jeg spiller. Etter det ble jeg så vandt til å spille i HD at jeg ikke klarte å spille på TV'n lenger. En annen ting som er fint med å ha det på pc-skjermen er at dama har kontroll over fjernkontrollen, og med det hadde det blitt lite spilling på vanlig tv.

Kommer nok til å ta tilbake kontrollen når det blir ny tv snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fordi den ene har vært til reperasjon tre ganger nå, derfor har jeg en i reserve.Og kvaliteten på X360 behøver ikke bemerkes videre i denne tråden, finnes nok av de trådene fra før  :)

7860274[/snapback]

planer om å skaffe meg en i reserve selv. min røyk rett før jul, og jeg måtte være uten hele jula. Ikke dumt å ha en core i reserve.

7860287[/snapback]

Om ikke en like god garanti mot at du blir uten Xbox360 er en UPS (strømvern/batteri backup) en del rimeligere løsning. En UPS vil beskytte strømforsyningen og elektronikken mot støy og store spikes (plutselig overspenning eller spenningsfall) i strømnettet, noe visnok Xbox360 er/kan være nokså følsom på.

Skrevet
Fordi den ene har vært til reperasjon tre ganger nå, derfor har jeg en i reserve.Og kvaliteten på X360 behøver ikke bemerkes videre i denne tråden, finnes nok av de trådene fra før  :)

7860274[/snapback]

planer om å skaffe meg en i reserve selv. min røyk rett før jul, og jeg måtte være uten hele jula. Ikke dumt å ha en core i reserve.

7860287[/snapback]

Om ikke en like god garanti mot at du blir uten Xbox360 er en UPS (strømvern/batteri backup) en del rimeligere løsning. En UPS vil beskytte strømforsyningen og elektronikken mot støy og store spikes (plutselig overspenning eller spenningsfall) i strømnettet, noe visnok Xbox360 er/kan være nokså følsom på.

7860436[/snapback]

Er nok mye på grunn av varme og vil jeg tro. De viftene som sitter i den suger jo inn mye luft, og i den luften er det en del støv. Dette støvet vil fort sette seg på kjøleribbene, og minske kjølingen. Og i motsetning til på PC kan vi ikke ta vekk dette støvet, uten å miste garantien.

Men for all del, ikke dumt med en UPS. Ser på forskjellige nå. Ikke var de så dyre som jeg først trodde heller.

Skrevet (endret)

Panasonic TH-42PV60, Pioneer HTP-GS1, Xbox 360 Premium og Nintendo DS.post-53443-1170468474_thumb.jpg

post-53443-1170468351_thumb.jpg

Endret av Akadaver
Skrevet
her er mitt oppsett til 360'n. spiller for det meste på pc-skjermen.

Bilde av Wii'n og PS2'n kommer kanskje senere.

stablet spillene her, siden trådstarter ville ha bilde av spill og konsoll. Disse står ikke her til vanlig.

7860391[/snapback]

Nice samling spill der RRhoads. Har det rattet og pedalene jeg også, utrolig digg :thumbup:

Skrevet (endret)

mange fine spill romm/kroker her missunner tvene deres! :love:

har bare en gammal tv :thumbdown: men den funker ihvertfall... :)

får ikke lov til å bruke f 40 tommer flatskjermen som står i stua av mamma :(

Endret av BloodSpiller
Skrevet
Fenomenalt. Dette er altså rommet mitt, hvor jeg spiller og surfer!

Nå er jeg blakk. :)

7859341[/snapback]

likte hyllene du har til spillene, hvor har du kjøpt dem?

7860299[/snapback]

Ikea. De er forøvrig i samme serie som TV-bordet. :)

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet (endret)

Den originale Gmaboyen :) Vekker minner :love: Hadde en i grønn husker jeg :) Noen som husker det spillet der man spilte med dyr og det var om å gjøre og få alle "bowlingkulene" over på motstandernes sine? Favorittspillet mitt på Gameboy hvertfall :)

EDIT: Skal slenge ut et bilde når jeg har ryddet loftstuen. La merke til at Avanore klaget på rot på et bilde, så jeg tar ikke sjansen på det :p

Endret av Slettet+32asd4f
Skrevet

Sony kds-55a2000 55" tv, denon pma-700ae, oppo dv971h dvd, cerwin vega ve-8f høytallere, 2stk x-box 360 premium/full versjon (har ikke pakket ut harddisken osv til "reserven" enda), x-box modifisert.

Har en mappe med spill til x-box'en, og bare en 4-5 til 360'n så gidder ikke ta bilde av det.

system.jpg

Skrevet (endret)

Hehe Sony skjerm :D Er vel ikke lenge til microsoft begynner å lage hd tv'er :p

Nice skjerm da :) Må vel flytte 32 " lcd'en på soverommet, og kjøpe med en større skjerm til stua :)

Endret av Mgs
Skrevet

Ok, har teke meg ei lita runde og fotografert konsollrelatert innbo. Beklagar rot, dårlege lysforhold, og mindre fancy oppsett enn ein del her. :)

Først TV-en og dei konsollane eg for tida har kopla opp (NES, PS2, GC):

post-77504-1170511370_thumb.jpg post-77504-1170511592_thumb.jpg

Som de ser, har det gått litt i NES i det siste. :)

Ein annan stad i samme stove, nokre spel (mest PS2, litt PS1, og litt GC):

post-77504-1170511644_thumb.jpg

Nokre NES-spel rundt omkring i leilegheita:

post-77504-1170511715_thumb.jpgpost-77504-1170511727_thumb.jpg

Til slutt, ein konsoll eg ikkje har orka å kople opp enno (der er nok rot rundt TV-en), Amiga CD32:

post-77504-1170511776_thumb.jpg

I tillegg har eg 2 PC-ar (ein stasjonær og ein berbar), 4 Amiga-maskiner (CDTV, A500, A1200, AmigaOneG4-XE), ein Dragon 32 (som eg skreiv mine første dataprogram på :)), og to handholdte (ein Palm Zire 72 og ein Tapwave Zodiac 2), med tilhøyrande spelsamlingar. Og fleire stablar med gamle datablad, og cover-diskettar/CDar. Og ein Commodore 64 DTV, som eg gløymte å ta bilete av. Og eit fjernstyrt helikopter, og 4 fjernstyrte fly. Og ein frisbee.

Trur eg skal sjå meg om etter eit litt heftigare TV-bord, so eg får litt meir orden i konsollane. :)

Kay

Skrevet (endret)

Fy faen, det var en syk samling med PS2 spill Kay :dribble:

Jeg legger opp bilde av mitt hjørne straks, selv om det ikke er noe særlig å skryte om etter å ha sett alle dere andre sine oppsett :(

post-70921-1170515322_thumb.jpg

post-70921-1170515377_thumb.jpg

post-70921-1170515399_thumb.jpg

post-70921-1170515447_thumb.jpg

post-70921-1170515503_thumb.jpg

Endret av Baba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...