Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre ei du ikke kjenner?


Gjest Gjest_Arne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Arne_*

Jeg har falt for ei som jobber på elkjøp :p

Jeg vet hva hu heter til fornavn, og mere enn det vet jeg ikke...

Men hu er utrolig søt, og jeg har lyst til å spørre henne ut/bli bedre kjent med henne...

Jeg Rødmer fort og er litt blyg... så ikke så lett, men jeg trenger noen tips/triks ;)

 

Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All ære til deg dersom du virkelig tørr å følge Juliess' forslag.

 

Er dette en jente som ikke en gang vet at du eksisterer? Annet enn at du har blitt ekspedert av henne i kassen. Du taper jo ikke noe på å spørre henne, nei, men å komme helt ut av det blå og spørre om hun vil være med ut blir litt feil, synes jeg.

Det ville i det minste vært en fordel om dere har utvekslet flere ord enn hei og hadet. Førsteinntrykk har alt å si når dere ikke kjenner hverandre, så om hun er 5 divisjoner over deg utseendemessig, så er svaret du får negativt. Noe flåsete av meg, men jeg mener det er sant.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Arne_*

Noen gode tips da? Tror hu kjenner meg igjen, har vært å handla ganske så mye jeg ikke har bruk for der :p så jeg kommer kansje ikke helt fra det blå, lyseblå kansje? :p

Men trenger noen tips :)

Lenke til kommentar
Hahaha! Den klassiske.. Bare kjøpe noe for å få sett hun uten at det skal virke dumt ^^

7856649[/snapback]

*Står med stavmikser i hånda*: "Du, vil du kome på middag hos meg på laurdag?"

 

On: Du har ikkje nokon andre måtar å kome deg i kontakt på ho då? Evt. fellesveninner/venner, skule? Osv? Å spørje jenta rett ut om ho blir med på date krevjer noko mot, men anten går det rett i dass, ellers går det heilt rette vegen.. ;)

 

Synes faktisk -rese sitt forslag var innmari bra, da blir det litt meir "spontant" og verkar ikkje så planlagt.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Arne_*
Hahaha! Den klassiske.. Bare kjøpe noe for å få sett hun uten at det skal virke dumt ^^

7856649[/snapback]

*Står med stavmikser i hånda*: "Du, vil du kome på middag hos meg på laurdag?"

 

On: Du har ikkje nokon andre måtar å kome deg i kontakt på ho då? Evt. fellesveninner/venner, skule? Osv? Å spørje jenta rett ut om ho blir med på date krevjer noko mot, men anten går det rett i dass, ellers går det heilt rette vegen.. ;)

 

Synes faktisk -rese sitt forslag var innmari bra, da blir det litt meir "spontant" og verkar ikkje så planlagt.

7858420[/snapback]

 

Den med stavmikseren og dvd filmen av han forige var fin :)

Men hu står bare i kassa :p

Nei, jeg kjenner henne ikke igjenom noen venner/skolle eller noe slikt som jeg vet av...

Også viss jeg tar meg litt dram før jeg går så får jeg nok til det :p Da kan jeg spørre om det meste :p men kansje ikke noe bra førsteinntrykk... for det vises når jeg begynner å bli varm :p

Lenke til kommentar
Hahaha! Den klassiske.. Bare kjøpe noe for å få sett hun uten at det skal virke dumt ^^

7856649[/snapback]

*Står med stavmikser i hånda*: "Du, vil du kome på middag hos meg på laurdag?"

 

On: Du har ikkje nokon andre måtar å kome deg i kontakt på ho då? Evt. fellesveninner/venner, skule? Osv? Å spørje jenta rett ut om ho blir med på date krevjer noko mot, men anten går det rett i dass, ellers går det heilt rette vegen.. ;)

 

Synes faktisk -rese sitt forslag var innmari bra, da blir det litt meir "spontant" og verkar ikkje så planlagt.

7858420[/snapback]

 

Den med stavmikseren og dvd filmen av han forige var fin :)

Men hu står bare i kassa :p

Nei, jeg kjenner henne ikke igjenom noen venner/skolle eller noe slikt som jeg vet av...

Også viss jeg tar meg litt dram før jeg går så får jeg nok til det :p Da kan jeg spørre om det meste :p men kansje ikke noe bra førsteinntrykk... for det vises når jeg begynner å bli varm :p

7858586[/snapback]

 

Haha, tror ikke det beste er å komme med cognac-ånde og rose-kinn akkurat. "Øh, har spist konfekt..."

Lenke til kommentar
Få henne til å anbefale deg en film og spør om hun vil være med hjem å se den, hehe.  :)

7857448[/snapback]

 

Hehe. Det her er den beste måten å få henne til å smile litt. Synes jeg. :) Etter det blir det mye letter å finne på noe å snakke om.

Det ville jeg ha gjort hvis jeg var deg.

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Nei, jeg ville vel egentlig bare spurt rett ut, drit i om du rødmer osv, det har ikke noe å si.

7861395[/snapback]

 

Jenter liker gutter som er selvsikre, så jo, det har nok litt å si ;)

7862642[/snapback]

Mulig jeg ikke rødmer, men jeg er ikke alltid så jævlig selvsikker, og det funker for meg, så hvorfor ikke for andre?

 

Du virker vel forresten ikke så ufattelig lite selvsikker om du går å spør en fremmed om hun blir med å finne på noe, gjør du vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...