Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre ei du ikke kjenner?


Gjest Gjest_Arne_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næ ikke noe å sørge over vettu Arne, tenkte det kunne gå slik siden jeg ikke noe særlig første inntrykk første gang jeg så henne. Er mer stolt enn lei fordi jeg prøvde iallfall. Det er bedre å tape ved å prøve enn å tape uten å prøve.

 

Ønsker deg lykke til da! Nå er det for sent å komme med råd men det går bra sikkert bra.

 

Fortell alt etterpå da.

Lenke til kommentar
Det blir morro å lese her i kveld! :D

 

Lykke til, Arne!

7927081[/snapback]

Synd... blir ikke noe morsomt å lese... hu var ikke på jobb i dag :/

7928200[/snapback]

 

såså du får ta en ny tur innom imorgen! ;)

 

 

Sjekke opp damer fra spørreundersøkelser? Det hørtes jo som en super ide! Det skal jeg søren prøve meg på neste gang en jente ringer meg. Faktisk, hadde en veldig god sjanse en gang,men det ble bare "nei ikke interessert.ha det bra". dere kan tenke dere selv hvor mange dunk på hodet det ble etter at jeg la på. :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Arne_*

Det ble ikke i dag... typisk kom muttern innom da heg var på vei til kassa :mad:

Da fikk jeg ikke det til... men vet at hu jobber i morgen da, så får vell prøve seg på selveste valentinsdagen :love:

Lenke til kommentar
når du skrev det kom jeg på, leier det ikke stå navnet på kviteringen da? kanskje bruke tlf katalogen ;) hehe så finner du nr hennes også sender du en mld? :thumbup:  :thumbup:

7937595[/snapback]

 

Med tanke på hvor mange forskjellige ekspiditører som jobber i en bedrift og hvor ofte de skifter de, så tviler jeg på at ekspiditørens PRIVATE nummer står skrevet på kvitteringen.

Bedriften sitt derimot, det pleier å stå der, men.. han kommer vell ikke så veldig langt med nr til den lokale elkjøp sjappa?

 

Keep up teh good work, Arne :D

Lenke til kommentar

Det var litt av en oppdatering Arne! Skjønner du nå hvorfor jeg tror på skjebnen? Det var ment at det skulle bli slik, at valentinsdagen hadde blitt valgt for dere to (dvs du og jenta). så frykt ikke, du vil ha hellet med deg uansett hvordan omstendighetene er.

 

Personlig mener jeg at forslaget til The_Darkness er vel litt for direkte og vil gi galt inntrykk. Vær ydmyk og beskjeden, f.eks gi henne en valentinkort der du forklarer kort alt det du har vært gjennom. f.eks "ever since first time i saw, i kept thinking about you, and the fate wanted that our day, would be valentines day. would u be my valentine?"

 

jenter elsker romantikk og søte ting, så hvis du går for noe slik, garanterer jeg at ho ikke avviser det. også som prikken over i-en, forteller du resten av historien (kjøpt ting bare for å se henne,vært sjenert og ikke visst åssen du skulle ta kontakt osv) når dere er ute om kvelden.

 

da har jeg ikke mer å si enn å ønske deg lykke til.

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg at forslaget til The_Darkness er vel litt for direkte og vil gi galt inntrykk. Vær ydmyk og beskjeden, f.eks gi henne en valentinkort der du forklarer kort alt det du har vært gjennom. f.eks "ever since first time i saw, i kept thinking about you, and the fate wanted that our day, would be valentines day. would u be my valentine?"

 

jenter elsker romantikk og søte ting, så hvis du går for noe slik, garanterer jeg at ho ikke avviser det. også som prikken over i-en, forteller du resten av historien (kjøpt ting bare for å se henne,vært sjenert og ikke visst åssen du skulle ta kontakt osv) når dere er ute om kvelden.

 

da har jeg ikke mer å si enn å ønske deg lykke til.

7937916[/snapback]

Heller direkte og "out of the blue" enn å gi dama inntrykk av at du har stalka hu en stund.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...