Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre ei du ikke kjenner?


Gjest Gjest_Arne_*

Anbefalte innlegg

Ah, har akurat lest gjennom alt sammen.

 

Godt gjort, Arne. Vet om mange store, tøffe folk som aldri hadde turt å spørre noen ut på den måten. Men det er verdt å huske at jenter elsker å bli spurt ut på date på den måten. Da får de jo vite at det er noen som vil ha dem (er jo alltid morsomt), og de har noe å fortelle venninnene og annet. Fra noen eksperter på kjærlighet (de skrev en bok), er det beste man kan gjøre når man blir forelsket, rett og slett bare å si det til den personen. Da dukker man plutselig opp i hodet på den personen, og det er mye større sjanser for at den personen begynner å bli interessert tilbake!

 

Men, du er en erfaring rikere! Neste gang går det kanskje bedre. :)

 

myst84. Synd du ikke fikk noe respons på konditorijenta.

Men jeg må innrømme at jeg synes en lapp kanskje ikke er den beste måten. På en måte tvinger du hun til å ta den første ordentlige kontakten, og sånt tror jeg ikke jenter er helt begeistret for. Det er vel gutter som skal ta kontakten, slik det har vært i dyreriket siden tidenes morgen? :D

 

Jeg mener du ikke har tapt enda, myst84!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, har akurat lest gjennom alt sammen.

 

Godt gjort, Arne. Vet om mange store, tøffe folk som aldri hadde turt å spørre noen ut på den måten. Men det er verdt å huske at jenter elsker å bli spurt ut på date på den måten. Da får de jo vite at det er noen som vil ha dem (er jo alltid morsomt), og de har noe å fortelle venninnene og annet. Fra noen eksperter på kjærlighet (de skrev en bok), er det beste man kan gjøre når man blir forelsket, rett og slett bare å si det til den personen. Da dukker man plutselig opp i hodet på den personen, og det er mye større sjanser for at den personen begynner å bli interessert tilbake!

 

Men, du er en erfaring rikere! Neste gang går det kanskje bedre. :)

 

myst84. Synd du ikke fikk noe respons på konditorijenta.

Men jeg må innrømme at jeg synes en lapp kanskje ikke er den beste måten. På en måte tvinger du hun til å ta den første ordentlige kontakten, og sånt tror jeg ikke jenter er helt begeistret for. Det er vel gutter som skal ta kontakten, slik det har vært i dyreriket siden tidenes morgen? :D

 

Jeg mener du ikke har tapt enda, myst84!

7947311[/snapback]

 

Toppers. Jeg tenkte på utallige måter å gå fram på og når den beste som passer meg er også dårlig, da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Takk for oppmuntringen, nå vil jeg ALDRI prøve meg på noen uansett hva!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...