Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såklart mocca er snus din idiot. Tranbär også er jo snus. Det er ikke bestemt at snus må smake en spesiel smak? Tenk deg litt om før du skriver.

8555698[/snapback]

Men herregud snus skall smake snus ikke tranbær og annen dritt

 

Og mocca er bare jentesnus

 

Edit: Tranbær snus osv. er snus for de som egentlig ikke liker snus

 

Her om dagen kom ei jente til meg og sa at ho ikke likte snus, men snus med smak var ok :nei:

8555746[/snapback]

 

ler, så om jeg ikke liker Dr Pepper, så liker jeg ikke brus? :thumbdown:

 

Men OT, General i ny boks renner som bare det, skammelig, blir skruf løs på meg til de fikser på dette...

Lenke til kommentar
Mamma har ikke bil, fordi polo'n hennes er en jentebil.

8556123[/snapback]

HAHAHAAHAHAA

 

 

morsomt..

 

Orker ikke diskutere mere med dere, for dere skjønner tydeligvis ikke forskjellen.. dessuten har jeg bedre ting og gjøre, noe jeg regner med at dere ikke har

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar

Det at du kommer med personangrep er et tegn på at du forstår du har tapt. :)

 

Forskjellen på "Jentesnus" og "Guttesnus" er nikotin-innhold og smak?

 

Hva er forskjellen på "Jentebrus" og "Guttebrus" da? Kullsyre-innhold og smak? :S

Eksempel: Jenter drikker Cola light, og gutter drikker Cola.

Wunder_baumen sier: "Cola light er ikke brus fordi den smaker anderledes og er uten sukker!"

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Nei men du skjønner rett og slett ikke hva jeg prater om, du begynner og blande inn brus og biler som er noe helt annet

8556207[/snapback]

Eksempler lille venn, eksempler. Og hvis du syns de er dumme, så kan du tenke deg hvor dumt vi syns det du sier er.

Lenke til kommentar
Det at du kommer med personangrep er et tegn på at du forstår du har tapt. :)

Kansje i deres verden ja

 

Nei men du skjønner rett og slett ikke hva jeg prater om, du begynner og blande inn brus og biler som er noe helt annet

8556207[/snapback]

 

Feil, det er tydeligvis du som ikke vet hva du snakker om.

 

Mocca er for folk som ikke vil at snusen skal vises fysisk, folk som sitter i møter, jobber i servicebransjen osv. Det er ikke noe som heter gutt- eller jentesnus, hva du assosierer den og den snusen med er opptil deg, men du virker litt trangsynt når du presterer å si meningene dine som rene fakta.

Lenke til kommentar
Fjortiss faktoren blir snusen aldri kvitt, trist men sant.

8556235[/snapback]

Og Mocca er fjortiss snus for de som egentlig ikke liker snus

 

er det så vanskelig og forstå

 

Greit det er snus men det er jo ikke orntlig snus

 

Edit: Merkelig at nesten alle jenter som synes snus er noe dritt snuser miniposer med andre smaker...

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar
Det at du kommer med personangrep er et tegn på at du forstår du har tapt. :)

Kansje i deres verden ja

 

Nei men du skjønner rett og slett ikke hva jeg prater om, du begynner og blande inn brus og biler som er noe helt annet

8556207[/snapback]

Det at du ikke forstår det jeg sier, tyder bare på at du ikke er gammel nok til å snuse.

Hvis du er myndig, er du tydeligvis ikke mentalt gammel nok til å snuse...

 

Og Mocca er fjortiss snus for de som egentlig ikke liker snus

 

er det så vanskelig og forstå

 

Greit det er snus men det er jo ikke orntlig snus

 

Edit: Merkelig at nesten alle jenter som synes snus er noe dritt snuser miniposer med andre smaker...

8556251[/snapback]

Tror nok det er du som er fjortissen her.

 

Mocca er ordentlig snus!

Endret av Intern
Lenke til kommentar

snus og fjortiss faktor?

 

jeg har da alltid vært av oppfatningen av at fjortissene i området her begynner å røyke ( i alle fall da jeg gikk på ungdomsskolen ) mens snusen har et litt mer "gammelmannspreg" i likhet med å røyke pipe :p (kanskje ikke så ekstremt, men absolutt relevant)

Lenke til kommentar
Det at du kommer med personangrep er et tegn på at du forstår du har tapt. :)

Kansje i deres verden ja

 

Nei men du skjønner rett og slett ikke hva jeg prater om, du begynner og blande inn brus og biler som er noe helt annet

8556207[/snapback]

Det at du ikke forstår det jeg sier, tyder bare på at du ikke er gammel nok til å snuse.

Hvis du er myndig, er du tydeligvis ikke mentalt gammel nok til å snuse...

8556266[/snapback]

hahah ikke gammel nok til og snuse ?

 

den tok kaka takk for meg

Lenke til kommentar
snus og fjortiss faktor?

 

jeg har da alltid vært av oppfatningen av at fjortissene i området her begynner å røyke ( i alle fall da jeg gikk på ungdomsskolen ) mens snusen har et litt mer "gammelmannspreg" i likhet med å røyke pipe :p (kanskje ikke så ekstremt, men absolutt relevant)

8556269[/snapback]

Slik er det ikke her hvor jeg bor. For noen år siden var det røyk som var "greia", men nå er det snus alle begynner med. Utrolig mange unge som snuser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...