Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, jeg klarer bare å snuse mens jeg drikker. prøvd 6 portioner nå, den første, andre og tredje gikk greit, tok de da jeg var ute, før under og etter festing.

Den fjerde og femte ble jeg ganske dårlig av. måtte legge meg litt nedpå(kan være at jeg spiste litt lite den dagen) Den sjette var ikke så ille den heller. tok den da jeg var ute natt til 1 mai. Kommer nok til å holde meg til festsnusing jeg.

8523166[/snapback]

 

Ja... tror du ja :innocent:

Lenke til kommentar
Heh, jeg klarer bare å snuse mens jeg drikker. prøvd 6 portioner nå, den første, andre og tredje gikk greit, tok de da jeg var ute, før under og etter festing.

Den fjerde og femte ble jeg ganske dårlig av. måtte legge meg litt nedpå(kan være at jeg spiste litt lite den dagen) Den sjette var ikke så ille den heller. tok den da jeg var ute natt til 1 mai. Kommer nok til å holde meg til festsnusing jeg.

8523166[/snapback]

 

Ja... tror du ja :innocent:

8526472[/snapback]

Vel, jeg føler ikke noen trang til å ta meg en pris. Fikk samme følelse av å pakke en Extra - Eucalyptus opp i leppa :p

Lenke til kommentar
viking snus (hawk)

8525236[/snapback]

Takk skal du ha.! :w00t:

 

Åssen smaker denne snusen.? :)

8526320[/snapback]

 

Wunderbaum! ;D

8526793[/snapback]

Perfect!<3

 

xD

 

Har godt over til Skruf, Den nye generalen er alt for bløt mens skrufen er fin og bake og inneholder nikotin du faktisk kjenner og den er ikke bløt og renner men fast og fin

Lenke til kommentar
Nei hold dere til General eller Ettan.

Alt annet er søppel. Om du ikke er enig, da tar du feil.

8528023[/snapback]

Du har prøvd alle de forskjellig merkene ja ?

 

Intern: Prøv skruf stärk

 

Ettan, Grovsnus og skruf<3

 

General kan bare gå og henge seg etter den ble så bløt, funker bare i små doser men vi som liker og ha mye snus i leppa kan ikke snuse general på samme måte for den er rett og slett for bløt.. Mens Skruf stärk sitter perfekt og den merker du faktisk at det er litt nikotin i

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar
Skruf er genialt... egentlig kun pga av det er sterkere...

 

Kanskje smaken også.. general har ikke smak...

Skruf har en helt grei smak og den er sterk, men ikke den sterkeste. Har ikke prøvd Skruf stärk enda så vet ikke hvor sterk den er. Holder på meg til N&J siden den er den sterkeste jeg kan få tak i her jeg bor.
Lenke til kommentar
Skruf er genialt... egentlig kun pga av det er sterkere...

 

Kanskje smaken også.. general har ikke smak...

Skruf har en helt grei smak og den er sterk, men ikke den sterkeste. Har ikke prøvd Skruf stärk enda så vet ikke hvor sterk den er. Holder på meg til N&J siden den er den sterkeste jeg kan få tak i her jeg bor.

8528661[/snapback]

Vis du synes vanelig skruf er sterk da bør du prøve skruf stärk

 

Jeg merker overhode ikke at det er nikotin i general osv. eneste grunnen til at jeg likte general så godt var pga smaken men nå som den er über bløt så har jeg slutta og kjøpe den

 

Intern: Prøv skruf stärk

8528443[/snapback]

Tar du turen til nabo-landet for meg da? :cool:

8528589[/snapback]

Kan sikkert kjøpe med den boks til deg engang :p

Lenke til kommentar

Når det gjelder snus så bryr jeg meg ikke om smaken. Bare jeg kjenner at det er nok nikotin så er jeg fornøyd.

 

Husker at jeg fikk to bokser Skruf først når jeg startet å snuse, men etter den skulle jeg begynne med General. Men når jeg fikk en General så ble jeg skuffet. Kjente ingentng og ble selv litt overrasket siden jeg ikke hadde snuset veldig lenge.

 

Fortsettet med Skruf helt til jeg oppdaget N&J som inneholder mer nikotin enn Skruf.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...