Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Slik er det ikke her hvor jeg bor. For noen år siden var det røyk som var "greia", men nå er det snus alle begynner med. Utrolig mange unge som snuser.

8556297[/snapback]

 

Jaja, kanskje jeg må begynne med tyggetobakk isteden på heltid da... det er vel ikke noen fjortisser som har gjort krav på oliver'n enda? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det virker lite troverdig at du er 17 år. Både på måten du skriver, på måten du tenker og på det du ikke forstår.

Så jeg velger å ta at du er 17 år, med en klype salt.

 

 

Mocca er snus! FERDIG!

8556334[/snapback]

sorry meg men har kansje mine meninger om mocca og snus men jeg gidder ikke sitte her og juge om alderen min

Lenke til kommentar
Det virker lite troverdig at du er 17 år. Både på måten du skriver, på måten du tenker og på det du ikke forstår.

Så jeg velger å ta at du er 17 år, med en klype salt.

 

 

Mocca er snus! FERDIG!

8556334[/snapback]

Snus er det, men godt er det ikke.

Lenke til kommentar

da var vi ferdig med den diskusjonen!

 

så fortsetter vi

hva er greia med at alle whiner over at generalen har blitt så bløt? løs vi snakker om? har ikke merka noe forskjell på den i det hele tatt jeg... hmm.. må være dere som har vært uheldige

Lenke til kommentar

Uheldig, etter 5 bokser på forskjellige butikker og steder rundt om så har den nye generalen blitt bløtere. Er jo bare å la lokket stå av litt, men er jo stress da. Tilogmed röda er fastere enn nye general snusen :)

 

Prøvde å klemme forsiktig på en del da jeg baka, det rant rett og slett mye vann:P

Endret av darkz
Lenke til kommentar
...

Prøvde å klemme forsiktig på en del da jeg baka, det rant rett og slett mye vann:P

8557371[/snapback]

meget mystifistisk.. har vel brukt 15-20 bokser selv, og har ikke merka noe uvanlig.. kjøpt fra mange forskjellige steder også..

sikker på at det ikke er RL du har kjøpt da? :tease:

Lenke til kommentar

Hallao folkens, tannkjøttet mitt har begynt å trekke seg en del vekk nå, noen som har noen tips til en løssnuser som ikke vil gå over til porsjon? Jeg har prøvd å pakke snusen en del mindre og legge den ovenfor sårene og det, men den glir jo alltid litt ned...

 

Grunnen til at jeg ikke vil gå over til portion er nå jeg er sugen på snus og putter en porsjon oppi, så føler jeg at suget ikke går bort, på en måte som porsjon ikke er snus engang.. har en boks med skruf stark porsjon som jeg fikk av naboen.. er jo ikke tom etter 1 uke engang.. jaja, noen tips anyone?

Lenke til kommentar
Hallao folkens, tannkjøttet mitt har begynt å trekke seg en del vekk nå, noen som har noen tips til en løssnuser som ikke vil gå over til porsjon? Jeg har prøvd å pakke snusen en del mindre og legge den ovenfor sårene og det, men den glir jo alltid litt ned...

 

Grunnen til at jeg ikke vil gå over til portion er nå jeg er sugen på snus og putter en porsjon oppi, så føler jeg at suget ikke går bort, på en måte som porsjon ikke er snus engang.. har en boks med skruf stark porsjon som jeg fikk av naboen.. er jo ikke tom etter 1 uke engang.. jaja, noen tips anyone?

8558825[/snapback]

Så med andre ord hvis man snuser bare porsjon så er det mindre sjangs for at tannkjøttet trekker seg tilbake? Når jeg tenker over det har jeg snust i snart 1 år nå og det er det samme i min munn som før jeg begynte... Jeg har snust bare porsjon men på en annen side bruker jeg ''bare'' en boks i uka.

Lenke til kommentar
Hallao folkens, tannkjøttet mitt har begynt å trekke seg en del vekk nå, noen som har noen tips til en løssnuser som ikke vil gå over til porsjon? Jeg har prøvd å pakke snusen en del mindre og legge den ovenfor sårene og det, men den glir jo alltid litt ned...

 

Grunnen til at jeg ikke vil gå over til portion er nå jeg er sugen på snus og putter en porsjon oppi, så føler jeg at suget ikke går bort, på en måte som porsjon ikke er snus engang.. har en boks med skruf stark porsjon som jeg fikk av naboen.. er jo ikke tom etter 1 uke engang.. jaja, noen tips anyone?

8558825[/snapback]

Har samme problem og har hatt det lenge nå, Tannkjøte ovenfår fortenna har trekt seg langt opp og det meste er sårt, Men jeg tok bare og fortsatte og snuse

 

Men som folk sier her, Enten så får fortsette og snuse eller så får du slutte, er ikke så mye annet og gjøre

Lenke til kommentar
Hallao folkens, tannkjøttet mitt har begynt å trekke seg en del vekk nå, noen som har noen tips til en løssnuser som ikke vil gå over til porsjon? Jeg har prøvd å pakke snusen en del mindre og legge den ovenfor sårene og det, men den glir jo alltid litt ned...

 

Grunnen til at jeg ikke vil gå over til portion er nå jeg er sugen på snus og putter en porsjon oppi, så føler jeg at suget ikke går bort, på en måte som porsjon ikke er snus engang.. har en boks med skruf stark porsjon som jeg fikk av naboen.. er jo ikke tom etter 1 uke engang.. jaja, noen tips anyone?

8558825[/snapback]

Stapp 2 porsjoner oppi da?

Lenke til kommentar

Endlig en snus tråd som er i live :)

 

Har ganske nå nylig beggynt å snuse, og angrer ikke et sekund (enda) :tease: Men har jo bare snusa fast i 2dager så :blush:

 

Var på butikken i dag for å teste litt forskjellige merker, kjøpte følgende

Cach- lakris large white portion.

Kansje litt for søt for min smak, men god engang iblant

 

Røda lacketet - løs

God og bake og ligger fint i leppa. Liker smaken godt

 

Skruf- orginal løs

Ikke så fin å bake som RL, og likte ikke smaken så godt

 

Skruf- portion

Denne kunne jeg bruke 1,5t uten at den beggynte å renne

 

Skruf- portion tranebær

Beggynte å renne ganske fort og var litt for søt

 

Lucky strike- portion

Ikke prøvd

 

Noen som har merka seg ca det samme som meg eller?

 

Etter en dag med utrpøving liker jeg faktisk best Onrginal skruf i pose og rl som bake :)

 

Er rl`n svak eller er det bare meg?

Noen tips til merker som bør prøvest?

Endret av N00by89
Lenke til kommentar
Får vel først ønske deg velkommen til snusverden :)
Er rl`n svak eller er det bare meg?

8561749[/snapback]

Ja, den er veldig svak. Så er nok ikke bare deg.

8561762[/snapback]

Takk for det :)

 

 

N00by89: Synes du kan prøve General Løs og N&J Løs :)

8561778[/snapback]

Skal sette de på listen over snus som skal kjøpes neste gang :)

 

Hvor lenge holder en boks seg "frisk" etter den er åpnet egntlig? Holder den seg betre vist jeg oppevarer boksene som er åpnet i kjøleskapet?

 

Var kansje litt overkill å kjøpe 6bokser med snus, andre dagen jeg snuser :p Men litt kjipt vist noe av denne herlige svarte substansen skulle bli ødlagt :cry:

 

Mvh

Endret av N00by89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...