Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for den, har lurt litt på det navnet :hmm:

 

Men for et gris det var og ta ut rl`n da, smuldrer jo helt opp når den skal ut :p

8561840[/snapback]

 

Ja den er så passe myk, og etter du har hadde den i kjeften blir den bare enda bløtere så det er å gris å ta den ut ja, samme som nye generalen.. :( Tok en ut av kjeften noen minutter før jeg la meg igår så når jeg skulle pusse tenna smilte jeg fint i speilet også så eg bare HVA FAEN? hadde drit mye snus på fortenna, og så tok jeg fingen opp i overleppa så dro jeg ut en halv løssnus, er jo så myk at jeg bare hadde tatt ut halve uten å merke noe :S Noen som tror det er gøy å ta 5 stark portion i leppa? Har fremdeles en boks jeg fikk for noen dager siden, snuser ikke portion så kan like godt sløse dem vekk om det er noe fett..

Lenke til kommentar
Blitt forelsket i n&j sterk løs i det siste jeg. Så enkelt å balle+god smak å effekten er knall.

 

Deler av tannkjøtet har begynnt og dette av, er vell ikke farlig? :p

8561996[/snapback]

Mitt har forsvunnet for lenge sia, det viser bare at snusen virker :wee:

 

Men nå må jeg til tannlegen, men men snuser fordet

Lenke til kommentar
Blitt forelsket i n&j sterk løs i det siste jeg. Så enkelt å balle+god smak å effekten er knall.

 

Deler av tannkjøtet har begynnt og dette av, er vell ikke farlig? :p

8561996[/snapback]

Mitt har forsvunnet for lenge sia, det viser bare at snusen virker :wee:

 

Men nå må jeg til tannlegen, men men snuser fordet

8561999[/snapback]

 

Hehe. Snusa i strax 2 år, har sikkert ikke lagt merke til at deler av tannkjøtet har forsvunnet. Men fortennerne har ivertfall blitt en god del lengre, så jeg har vell mista en del. :lol: Strengen er ivertfall nesten helt bortevekk.

Lenke til kommentar
Blitt forelsket i n&j sterk løs i det siste jeg. Så enkelt å balle+god smak å effekten er knall.

 

Deler av tannkjøtet har begynnt og dette av, er vell ikke farlig? :p

8561996[/snapback]

Mitt har forsvunnet for lenge sia, det viser bare at snusen virker :wee:

 

Men nå må jeg til tannlegen, men men snuser fordet

8561999[/snapback]

 

Hehe. Snusa i strax 2 år, har sikkert ikke lagt merke til at deler av tannkjøtet har forsvunnet. Men fortennerne har ivertfall blitt en god del lengre, så jeg har vell mista en del. :lol: Strengen er ivertfall nesten helt bortevekk.

8562007[/snapback]

Jeg som trodde det bare hadde skjedd med meg :!: Godt og vite at jeg ikke er alene om det problemet :blush:

 

Men tenkte og begynne og legge snusen på siden igjen, det ser kansje mongo ut men da slipper jeg iallefall og miste resta av det lille tannkjøttet mitt ^^

Lenke til kommentar
Endlig en snus tråd som er i live :)

 

Har ganske nå nylig beggynt å snuse, og angrer ikke et sekund (enda) :tease:  Men har jo bare snusa fast i 2dager så :blush:

 

Var på butikken i dag for å teste litt forskjellige merker, kjøpte følgende

Cach- lakris large white portion.

Kansje litt for søt for min smak, men god engang iblant

 

Røda lacketet - løs

God og bake og ligger fint i leppa. Liker smaken godt

 

Skruf- orginal løs

Ikke så fin å bake som RL, og likte ikke smaken så godt

 

Skruf- portion

Denne kunne jeg bruke 1,5t uten at den beggynte å renne

 

Skruf- portion tranebær

Beggynte å renne ganske fort og var litt for søt

 

Lucky strike- portion

Ikke prøvd

 

Noen som har merka seg ca det samme som meg eller?

 

Etter en dag med utrpøving liker jeg faktisk best Onrginal skruf i pose og rl som bake :)

 

Er rl`n svak eller er det bare meg?

Noen tips til merker som bør prøvest?

8561749[/snapback]

 

Hvis du skal kjøpe lucky strike, kjøp den vanlige varianten i poser, ikke WHite portion , den virker så tørr/smakløs! Liker pose-skruf jeg og, selvom det har vært mye Nick og johnny i det siste ( 40% sterkere ).

 

ps

For å være helt ærlig, hvis du ikke begynner med snus for å slutte å røyke, ikke begynn i det hele tatt. De fleste angrer etterhvert tror jeg. Men anywayz, kos deg :thumbup:

Lenke til kommentar
3raz3r: Dårlig med folk på chatten din ^^

8561778[/snapback]

Hvilken chat er det snakk om?

 

Ang. dette med tannkjøttet så kan jeg ikke si at mitt er veldig skadet. Tannlegen bemerket det ikke en gang. Men jeg har fått en "grop" oppe på den ene siden hvor jeg snuste fast før.

Lenke til kommentar
Hvilken chat er det snakk om?

 

Ang. dette med tannkjøttet så kan jeg ikke si at mitt er veldig skadet. Tannlegen bemerket det ikke en gang. Men jeg har fått en "grop" oppe på den ene siden hvor jeg snuste fast før.

8563250[/snapback]

Chatten

 

Har betydelig større "grop" på den ene siden, jeg og.

Lenke til kommentar
Asad: Hva får deg til å tro at N&J er 40 % sterkere enn skruf?

8566232[/snapback]

 

Hmm.Mener å ha lest det flere steder. Hvis det ikke er tilfellet, forklarer det en god del. Hvor sterkere er pose skruf enn vanlig snus da, og i forhold til Nick og johnny?

Lenke til kommentar

ai ai ai folkens.... Idag så prøvde jeg meg på russeknuten som lyder: "Ha seks priser under leppa (en på hver side og en på midten i både over- og underleppa) i tre kvarter(kan være helsefarlig)"

 

Tok den i historietimen, noe av det verste jeg har prøvd! Ble veldig dårlig, og det rant og litt mer. Læreren min så litt rart på meg til tider der eg satt og svimte :D

 

Btw snuste Offroad - Strong Wintergreen Portion. Noen som vet om denne er sterk?

Lenke til kommentar
Hmm.Mener å ha lest det flere steder. Hvis det ikke er tilfellet, forklarer det en god del. Hvor sterkere er pose skruf enn vanlig snus da, og i forhold til Nick og johnny?

Etter reklamen fra Swedish Match er N&J 40% sterkere enn de vanlige snusene på markedet (f.eks General)

 

Vil tro at Skur portion ligger på samme nikotin nivå som Skruf lös. Den er sterkere enn vanlig snus, men hvor mye er usikkert.

 

Skruf og N&J er ganske lik når det gjelder nikotin innholdet. Noen mener den ene er sterkere enn den andre og noen mener de har samme nikotin innholdet, men ikke vet sikkert.

Lenke til kommentar

hej igjenn :)

 

Noen som i begynnelsen fikk fucked opp tannkjøtt? Har liksom fått mange sprekker i mitt :hmm:

 

Har også lakt merke til at en 15min etter prisen er puttet i kjeften får jeg litt mild hodepine :dontgetit:

 

Kan være noe med at jeg har snust noe helt fryktlig mye de siste dagene :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...