Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan ikke akkurat gi deg noen tips med den saken.

 

Moren din kan være så sur hun bare vil, men det er opp til deg om du vil snuse. Hun har ingenting med saken å gjøre og jeg antar at det er dine penger du bruker for å kjøpe snus. Hun har to valg lettere sagt. Være sur på deg eller bare rett og slett akseptere det.

Lenke til kommentar
Nei hold dere til General eller Ettan.

Alt annet er søppel. Om du ikke er enig, da tar du feil.

8528023[/snapback]

Så enig som jeg kan være! Ettan eller General. For de 2 snus-typene er de eneste som ikke har rare smaker som feks: RL ved smaken av drit, Catch ved smaken av jordbær, :sick:

Lenke til kommentar

ble busta første gang i 8. så i 9. også i 10. etter den siste gangen godtok de det. de viste vel egentlig at jeg ikke slutta etter første gangen. jeg er nå 18 og da er det jo ikke så mye de kan si uansett. hun er litt furten for at brodern begynte etter meg da. han er 21 da..

Lenke til kommentar

Den ene butikken som ikke ber om leg her har en som jobber der som ikke ba om leg før men plutselig gjør det nå.. Nå jobber hun selvfølgelig 7 dager i uka hele dagen. :thumbdown:

Fikk heldigvis kjøpt igjen på 1. mai da han "snille" (altså selger uten å be om leg :p ) var der. Grovsnus var slettes ikke så ille. Ganske grei å bake og ikke noe vond lukt/smak.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med deg Rhoads, stärk er så utrolig oppskrytt. Jeg hadde fått en boks av en kompis etter en sverige tur (snuser skruf til vanlig) og hadde store forventninger. Men, når jeg bakte en og putta den under lippa så var det ikke noe ekstraordinært over det. Var nesten som å snuse original, bare at den var mye grovere.

Lenke til kommentar
Nei hold dere til General eller Ettan.

Alt annet er søppel. Om du ikke er enig, da tar du feil.

8528023[/snapback]

Så enig som jeg kan være! Ettan eller General. For de 2 snus-typene er de eneste som ikke har rare smaker som feks: RL ved smaken av drit, Catch ved smaken av jordbær, :sick:

8532044[/snapback]

 

Det var jo veldig saklig og god argumentasjon på dere to. 10 poeng hver for det :nei:

 

For det første så smaker Röda Lacket søtt, Nesten litt nonstop smak. Prøv å vær litt saklig i argumenteringa deres. Jeg respekterer at du/dere ikke har samma mening, men å si ting smaker drit er jo bare dustete.

 

Catch har x smaker, Eucalyptus, lakris,vanilje kaffe og mentol men hvis du synes noe av de nevnte typene smaker jordbær så...

Lenke til kommentar
Nei hold dere til General eller Ettan.

Alt annet er søppel. Om du ikke er enig, da tar du feil.

8528023[/snapback]

Så enig som jeg kan være! Ettan eller General. For de 2 snus-typene er de eneste som ikke har rare smaker som feks: RL ved smaken av drit, Catch ved smaken av jordbær, :sick:

8532044[/snapback]

 

Det var jo veldig saklig og god argumentasjon på dere to. 10 poeng hver for det :nei:

 

For det første så smaker Röda Lacket søtt, Nesten litt nonstop smak. Prøv å vær litt saklig i argumenteringa deres. Jeg respekterer at du/dere ikke har samma mening, men å si ting smaker drit er jo bare dustete.

 

Catch har x smaker, Eucalyptus, lakris,vanilje kaffe og mentol men hvis du synes noe av de nevnte typene smaker jordbær så...

8533846[/snapback]

 

Catch med kaffesmak kunne jeg tenkt meg å prøve, elsker kaffe. Hvor selger de den?Har ikke sett den noen steder. Må få sjefen til å få inn flere varianter på jobben :S Nå er jeg heldig hvis vi har skruf poser, ellers blir det genereal, og i det siste nick og johnny ( som visstnok skal være sterekere, uten at jeg merker det i det hele tatt )

Lenke til kommentar
Når det gjelder snus så bryr jeg meg ikke om smaken. Bare jeg kjenner at det er nok nikotin så er jeg fornøyd.

Selv så merker jeg ikke noe særlig nikotin av snus

 

Jeg snuser fordi jeg synes det er så godt

 

elsker smaken, Men skruf stärk er den snusen jeg faktisk merker at jeg får nikotin av

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...