Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv og bytt plass på hvor du legger snusen. Hodepine har jeg aldri fått når jeg har snust mye, heller når jeg ikke har snust i det hele tatt.

8567781[/snapback]

Hm, kan jo være noe annet som forårsaker det...

 

Har skifta snus plass ganske ofte, så jeg er sår i hele overleppa :blush: Men, den som er med på leken, må tåle steken :yes:

 

Var på butikken for å kjøpe noe småtteri i sta, da jeg såg et lite søtt kjøleskap ved disken :love: Og klarte bare ikke dy meg, så kjøpte en boks (Nick and) Jonny. Har ikke smakt den enda, så er litt spent. Prøvde å bake en prell i sta, å det gjikk ikke så bra :p Den var veldig tørr syntes jeg!

 

Men må stoppe med denne kjøpinga nå, har jo 7-8bokser i kjøeskapet av ulikt slag. Føler det tar lang tid å få brukt opp :tease:

Endret av N00by89
Lenke til kommentar
Ettan er det væreste makkverket jeg noen gang har prøvd, snusen General Løs daglig, men Ettan smaker jord.

8569884[/snapback]

 

Ettan er vell ikke så gale? Den er bare litt mild, forresten den første snusen på markedet også!

 

Idag så prøvde jeg meg på russeknuten som lyder: "Ha seks priser under leppa (en på hver side og en på midten i både over- og underleppa) i tre kvarter(kan være helsefarlig)"

8569884[/snapback]

 

Det hørest rart, jeg hadde 5 stark portion og en vanlig skruf under igår, kjente ingenting jo.. og siden du er russ(?) så regner jeg med at du er større enn meg etter som jeg bare er 15 år og ikke veldig stor.. I alle fall, kanskje jeg har snust lengre eller mere da..

Lenke til kommentar
Endelig har Ettan Portion tatt veien til Norge.!  :)

 

Finnes i de fleste butikker, med snus-kjøleskap nå!  :love:

8569476[/snapback]

 

Oi Oi, har ikke den i samlingen tror jeg, må kjøpe meg en sånn boks da.. selvom det er portion..

 

Sjekk samlingen min

dsc00498ov6.th.jpg

Lenke til kommentar
Ettan er det væreste makkverket jeg noen gang har prøvd, snusen General Løs daglig, men Ettan smaker jord.

8569884[/snapback]

 

Ettan er vell ikke så gale? Den er bare litt mild, forresten den første snusen på markedet også!

 

Idag så prøvde jeg meg på russeknuten som lyder: "Ha seks priser under leppa (en på hver side og en på midten i både over- og underleppa) i tre kvarter(kan være helsefarlig)"

8569884[/snapback]

 

Det hørest rart, jeg hadde 5 stark portion og en vanlig skruf under igår, kjente ingenting jo.. og siden du er russ(?) så regner jeg med at du er større enn meg etter som jeg bare er 15 år og ikke veldig stor.. I alle fall, kanskje jeg har snust lengre eller mere da..

8570264[/snapback]

Oi, du er tøff da.

Lenke til kommentar
Det hørest rart, jeg hadde 5 stark portion og en vanlig skruf under igår, kjente ingenting jo.. og siden du er russ(?) så regner jeg med at du er større enn meg etter som jeg bare er 15 år og ikke veldig stor.. I alle fall, kanskje jeg har snust lengre eller mere da..

Oh, $trEetcrEdz til deg AZZ. Synes forresten at det er wickEd å ha så mange snusbokser på hylla.

Lenke til kommentar

Det er en jente i klassen min som snakka om at faren hennes snusa til vanlig. Men så sa hu noe som jeg synes virka litt rart. Hu sa at han hadde snusen nede på siden. Nesten inne ved gjekslene. Litt dårlig forklart men håper folk skjønner. Noen som snuser sånn selv eller kjenner noen som gjør det? Jeg hadde værtfall aldri hørt om det før.

Lenke til kommentar
Mulig det er Oliver Twist, eller annen tyggetobakk.

8573753[/snapback]

 

Hmm, jeg vet ikke. Men hu sa det var vanlig porsjon snus :roll:

8576614[/snapback]

 

Har prøvd å ha den nede flere ganger, men da begynner det å renne etter 10 sek, og det er lett å bli dårlig/kvalm av det :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...