Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Den er sterkere enn Skruf, men vet ikke hvor den ligger i sammeligning med Skruf Stärk. På hjemmesiden til Skruf står det at Skruf Stärk inneholder 10% mer Nikotin. Vil tro det betyr a den inneholder 10% mer nikotin enn vanlig Skruf.

 

Siden N&J er sterkere enn Skruf vil jeg tro at N&J ligger på lik linje med Skruf Stärk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med.. Snus? Selv pleier jeg bare å si "jeg tar meg en pris" og føler at det holder i massevis.

 

I dag kjøpte jeg min første snusboks på en stund. Det var godt. Tok riktignok Diplomat porsjon da de ikke hadde nick and johnny, da jeg syes å huske at smaken på denne er ganske god. Og det var den.

Lenke til kommentar
elsker smaken, Men skruf stärk er den snusen jeg faktisk merker at jeg får nikotin av

Merker du ikke noe av N&J lös?

8534847[/snapback]

 

Har ikke noe i mot N&J, men ut i fra det jeg leser her, så mener du at det er den sterkeste snusen? Er det fordi det står "sterk" på boksen, eller? Hvor får du info'en fra, at N&J er sterkere enn, skruf, general, ettan, bla bla bla osv?

 

Edit: noen som har merket at general løs'en har blitt vanlig igjen? ikke den blautadriten? :dribble: jeg ble drithappy når jeg kjøpte en boks og den var "normal" igjen, men kanskje jeg bare er heldig og det er ett engangstilfelle? :no:

Endret av jeditimi
Lenke til kommentar
La oss ramse opp forskjellige ord for snus nå. Jeg begynner.

Prell,bleie,pose,..fortsett..

8539933[/snapback]

 

Gamber, prelli firelli, sort gull, neger, laus, jord.. ( kommer ikke på flere i farten )

8540388[/snapback]

Bæta, Schnaz og rett og slett bare snus!

Lenke til kommentar
Den er sterkere enn Skruf, men vet ikke hvor den ligger i sammeligning med Skruf Stärk. På hjemmesiden til Skruf står det at Skruf Stärk inneholder 10% mer Nikotin. Vil tro det betyr a den inneholder 10% mer nikotin enn vanlig Skruf.

 

Siden N&J er sterkere enn Skruf vil jeg tro at N&J ligger på lik linje med Skruf Stärk.

8535156[/snapback]

 

NJ er på lik linje med vanlig skruf ifølge forrige snus tråde, der vi diskuterte dette opptil flere ganger. Skruf stark løs ligger da 10% over skruf og NJ, prsjon ligger mellom 30 og 40% over vanlig skruf.

 

Hvis NJ er like sterk som skruf stärk, hvorfor er det skruf stärk ulovlig i Norge og ikke NJ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Den er sterkere enn Skruf, men vet ikke hvor den ligger i sammeligning med Skruf Stärk. På hjemmesiden til Skruf står det at Skruf Stärk inneholder 10% mer Nikotin. Vil tro det betyr a den inneholder 10% mer nikotin enn vanlig Skruf.

 

Siden N&J er sterkere enn Skruf vil jeg tro at N&J ligger på lik linje med Skruf Stärk.

8535156[/snapback]

 

NJ er på lik linje med vanlig skruf ifølge forrige snus tråde, der vi diskuterte dette opptil flere ganger. Skruf stark løs ligger da 10% over skruf og NJ, prsjon ligger mellom 30 og 40% over vanlig skruf.

 

Hvis NJ er like sterk som skruf stärk, hvorfor er det skruf stärk ulovlig i Norge og ikke NJ?

8542122[/snapback]

 

Skruf Stärk er ikke ulovelig i Norge, Skruf vil ikke selge den her av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
elsker smaken, Men skruf stärk er den snusen jeg faktisk merker at jeg får nikotin av

Merker du ikke noe av N&J lös?

8534847[/snapback]

Edit: noen som har merket at general løs'en har blitt vanlig igjen? ikke den blautadriten? :dribble: jeg ble drithappy når jeg kjøpte en boks og den var "normal" igjen, men kanskje jeg bare er heldig og det er ett engangstilfelle? :no:

8540384[/snapback]

Fortsatt like bløt her, Kansje du bare fikk en boks som hadde stått der en stund :p

 

Men er ikke værre en og la lukket stå oppe litt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...