Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Swedish Match lanserer Nick & Johnny, et helt nytt snusvaremerke som kommer både som porsjonssnus og løssnus. Nick & Johnny er sterkere enn de vanligste snustypene på det norske markedet.

 

Det nye snuset har en kraftig og fyldig tobakksmak. Nikotininnholdet ligger cirka 40 prosent over tradisjonelle snusprodukter.

 

http://www.swedishmatch.com/swe/NickJohnny...smedmerkick.asp

8544218[/snapback]

 

Hørt om en ting som heter reklame, de kan bable ut hvor mye de bare gidder om at N&J er sterk, men hva baserer du det på når du sier den er sterkere enn skruf original lös?

 

Du har jo virkelig ingen sikre kilder, det at swedish match sier at det er en sterk snus er jo for å selge mer...

 

For vist du klarer å bevise at n&j er sterkere enn skruf løs så skal jeg satan meg kjøpe meg en boks..

Endret av jeditimi
Lenke til kommentar
Hørt om en ting som heter reklame, de kan bable ut hvor mye de bare gidder om at N&J er sterk, men hva baserer du det på når du sier den er sterkere enn skruf original lös?

 

Du har jo virkelig ingen sikre kilder, det at swedish match sier at det er en sterk snus er jo for å selge mer...

 

For vist du klarer å bevise at n&j er sterkere enn skruf løs så skal jeg satan meg kjøpe meg en boks..

Joda, reklame er reklame som du sier og nei jeg har ingen sikre kilder. Den eneste kilden jeg har er meg selv.

 

Gikk fra Skurf til N&J fordi jeg fikk mer ut av N&J enn hva jeg fikk ut av Skruf.

 

Dette er kanskje ikke den kilden du kunne tenke deg, men du kan jo bare kjøpe en boks og finne ut selv.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
For og veilede dere om smaksansen min så synes genral smaker guttetiss :roll:

8553353[/snapback]

Begrunn hvorfor du velger ordet "guttetiss".

8553462[/snapback]

 

Fordi jeg har snust en stund og så ptøvde jeg general synes den smakte vondt og spøy :thumbdown:

 

Jeg liker ikke guttetiss, jeg hadde sikkert spydd av og smake på det :p

 

Så derfor

Lenke til kommentar

Jeg er så enig med deg jeditimi at jeg får ikke sagt det. Jeg har prøvd N&J selv, syns ikke den er noe sterkere enn skruf. Vil si at den ligger på nivå med den, men syns at N&J er mye bløtere og den smaker ikke like godt som skruf.

Lenke til kommentar
Hørt om en ting som heter reklame, de kan bable ut hvor mye de bare gidder om at N&J er sterk, men hva baserer du det på når du sier den er sterkere enn skruf original lös?

 

Du har jo virkelig ingen sikre kilder, det at swedish match sier at det er en sterk snus er jo for å selge mer...

 

For vist du klarer å bevise at n&j er sterkere enn skruf løs så skal jeg satan meg kjøpe meg en boks..

Joda, reklame er reklame som du sier og nei jeg har ingen sikre kilder. Den eneste kilden jeg har er meg selv.

 

Gikk fra Skurf til N&J fordi jeg fikk mer ut av N&J enn hva jeg fikk ut av Skruf.

 

Dette er kanskje ikke den kilden du kunne tenke deg, men du kan jo bare kjøpe en boks og finne ut selv.

8553482[/snapback]

 

Har nok prøvd det meste av snus på det norske markedet, i alle fall løsene, har ingenting imot N&J syns det er en ålreit snus, snuser noen bokser av det i ny og ne, men går for det meste i skruf løs.. Det som er greit med N&J er at den fremdeles har plastboksen, som skruf også har da, og de fungerer utmerket til jekking av ølflasker, og nå som sommeren kommer, glass cola.. Det eneste som gjør at jeg går for skruf løs'en istedenfor N&J er at skruf'en lukter ren tobakk og er rimelig grov, N&J er god den og, men lukter en blanding av såpe og tobakk, dessuten er den bløt.. Det at det står sterk på boksen betyr akkurat like mye som om det ikke hadde stått noe, tror igrunnen dette er rettet mot ungdom som gjerne faller for reklame, og utgjør kanskje mere en placebo effekt(?) men det er jo bare min mening.

Lenke til kommentar
For og veilede dere om smaksansen min så synes genral smaker guttetiss :roll:

8553353[/snapback]

Begrunn hvorfor du velger ordet "guttetiss".

8553462[/snapback]

 

Fordi jeg har snust en stund og så ptøvde jeg general synes den smakte vondt og spøy :thumbdown:

 

Jeg liker ikke guttetiss, jeg hadde sikkert spydd av og smake på det :p

 

Så derfor

8553525[/snapback]

 

Du kan jo ikke ha snust en stund og SÅ ha smakt general? Når noen sier snus så tenker jeg på en svart generaldåse, hvem er det som ikke har prøvd general? Det er i alle fall veldig få...

Lenke til kommentar
Etter første boksen jeg kjøpte med N&Johnny var borte, kjøpte jeg meg en boks med General.

Den første snusen var skikkelig ille, men det gikk over.

 

Det kan hende at det var det som skjedde med Bzerk.

8553674[/snapback]

 

Kan ikke forstå at folk ikke liker general? Det er den snusen med den friskeste lukten/smaken syns jeg, men fremdeles ikke bedre en skruf, i alle fall ikke etter generalen har blitt så blaut..

Lenke til kommentar
Kan ikke forstå at folk ikke liker general? Det er den snusen med den friskeste lukten/smaken syns jeg, men fremdeles ikke bedre en skruf, i alle fall ikke etter generalen har blitt så blaut..

8553764[/snapback]

HA! Du klarte å få såppass ut av min lille hostorie? :p

 

Har snust General siden jeg begynte å snuse, helt til jeg smakte N&Johnny for noen måneder siden, og elsket det.

Så jeg er en stor "General-fan", for å si det sånn.

 

BTW: Det gamle designet er finest :thumbup:

Lenke til kommentar
Du har jo Mocca. Den har god smak, men lite nikotin. så jeg vil heller anbefale Skruf Tranbær.

8553366[/snapback]

Mocca er da ikke snus :laugh:

 

lolo snus skall ikke smake traaanbær osv.

 

Snus skall rett og slett smake snus! som Ettan, General, Skruf, RL osv. det skall ikke være noe tilsatt smaksstoffer.. Dere som ikke liker snus utenom snus med smak dere liker egentlig ikke snus, lets face it

Lenke til kommentar
Såklart mocca er snus din idiot. Tranbär også er jo snus. Det er ikke bestemt at snus må smake en spesiel smak? Tenk deg litt om før du skriver.

8555698[/snapback]

Men herregud snus skall smake snus ikke tranbær og annen dritt

 

Og mocca er bare jentesnus

 

Edit: Tranbær snus osv. er snus for de som egentlig ikke liker snus

 

Her om dagen kom ei jente til meg og sa at ho ikke likte snus, men snus med smak var ok :nei:

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar

Mocca er snus, Catch er snus, Skruf Tranebær er snus, General er snus, Ettan er snus... Okey? Man må jo lage forskjellige merker som når ut til flere mennesker. Noen liker små poser, noen store. Noen liker svak snus, noen liker sterk. Noen liker snus med tilsatt smak, andre gjør ikke det osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...