Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan da umulig være helt og holdent pga. røykeloven?

 

Nå snakker jeg ikke bare om voksne, men unge også (14-16 år), det er vel sjeldent at de henger på barer o.l.

8501647[/snapback]

Du sier noe der. Men jeg er enig i at det har blitt veldig populært. Utrolig mange unge som snuser. Det kom jo litt mer "frem" pga røykeloven da. Fler som gikk over til snus istedet for røyk. Så det ble mer vanlig. Men det er nok som du sier, at det ikke kan være bare pga den.

Lenke til kommentar

Hehe, da jeg begynte å snuse var det verken hipt eller in. Det var litt for spesielt interesserte, og ikke akkurat veldig vanlig blandt ungdom.

 

Jeg skylder på forsvaret for denne populariteten. Det er som regel folk som kommer tilbake fra førstegangstjenesten som har begynt å snuse for å få tida til å gå og fordi røyk var upraktisk. De siste årene har det bare spredd seg nedover i alder, og nå er det nesten vanligere å begynne på snusen enn på røyken

Lenke til kommentar

Du klarer ikke slutte etter et halvt år? Da syntes jeg synd på deg.

 

En av grunnen til at snus tar over for røyk, må da være at det rett og slett ikke er så jævla kult for unge å røyke lengre, egentlig bare tapersk, snuse kan du jo også gjøre inne, og du slipper å gå ut i kulda. Kan ikke beskrive hvor mye jeg hater folk som røyker ved siden av meg!

Lenke til kommentar

hvorfor forstår dere ikke folk som vil slutte? jeg skjønner det veldig godt egentlig! det er jo ikke noe poeng og snuse sånn egentlig. ja okey det er deilig og kjenne nikotinet det første året. men etter 1-2 år kjenner du ikke nikotinet lenger. det eneste du kjenner er at kroppen trenger nikotin og at du må gi den det, ellers så blir du så forbanna og grinete at du kan slå ned en hvilken som helst person for en liten filleting.

 

snusing for meg er ikke lenger noe jeg gjør fordi det er så forbanna deilig det er fordi jeg har gitt kroppen min et nytt behov som jeg må tilfredstille.

 

skrev jeg og bakte meg en general

Lenke til kommentar

Heh, jeg klarer bare å snuse mens jeg drikker. prøvd 6 portioner nå, den første, andre og tredje gikk greit, tok de da jeg var ute, før under og etter festing.

Den fjerde og femte ble jeg ganske dårlig av. måtte legge meg litt nedpå(kan være at jeg spiste litt lite den dagen) Den sjette var ikke så ille den heller. tok den da jeg var ute natt til 1 mai. Kommer nok til å holde meg til festsnusing jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...