Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde min første for 2 min siden :p

Testa Onyx, kjennes ikke så værst :)

 

Lite spørsmål mens jeg er her, hvor lenge er "normalt" å ha en pose i?

8493538[/snapback]

Alt etter hvor ny snusen som er kjøpt inn er pleier jeg å ha den oppe i mellom 20-40min, fikser ikke den saften som renner ned enda :p

Er newbie jeg og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Jeg har et lite spørsmål til dere snusere, når begynte dere å snuse?  :D

8485039[/snapback]

Begynte å snuse fast (det vil si 2-3 bokser i uken) i april 2006, småsnuste en del før det. Skal slutte nå i sommer en gang.

 

Ole :)

Lenke til kommentar
Prøvde min første for 2 min siden :p

Testa Onyx, kjennes ikke så værst :)

 

Lite spørsmål mens jeg er her, hvor lenge er "normalt" å ha en pose i?

8493538[/snapback]

Alt etter hvor ny snusen som er kjøpt inn er pleier jeg å ha den oppe i mellom 20-40min, fikser ikke den saften som renner ned enda :p

Er newbie jeg og.

8494598[/snapback]

Uff, newbie! 20-40 min får jo nesten ikke noe nikotin i deg da! (alt etter størelsen)

 

Dum så jeg var startet jeg med snus for 2 år siden har prøvd å slutte 2 ganger nå.. hålte ut 2 dager før jeg knuste mobilen min å knakk ei biljardkøe... Da for muttern på butikken å handlet meg en boks, fikk denne meldingen tilbake "æ jer dæ denne pga vess du ska forsætt sånn hær så e d jo fan ikke nå meir hus ijænn før du e færdi me snusn!" ^^

 

BTW:

Hvis du snuser og enda "baker" snusen pga den "renner" så fort, så kan du bare slutte med en gang for da er du ikke enda avhengig av den...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Prøvde min første for 2 min siden :p

Testa Onyx, kjennes ikke så værst :)

 

Lite spørsmål mens jeg er her, hvor lenge er "normalt" å ha en pose i?

8493538[/snapback]

Alt etter hvor ny snusen som er kjøpt inn er pleier jeg å ha den oppe i mellom 20-40min, fikser ikke den saften som renner ned enda :p

Er newbie jeg og.

8494598[/snapback]

Uff, newbie! 20-40 min får jo nesten ikke noe nikotin i deg da! (alt etter størelsen)

 

Dum så jeg var startet jeg med snus for 2 år siden har prøvd å slutte 2 ganger nå.. hålte ut 2 dager før jeg knuste mobilen min å knakk ei biljardkøe... Da for muttern på butikken å handlet meg en boks, fikk denne meldingen tilbake "æ jer dæ denne pga vess du ska forsætt sånn hær så e d jo fan ikke nå meir hus ijænn før du e færdi me snusn!" ^^

 

BTW:

Hvis du snuser og enda "baker" snusen pga den "renner" så fort, så kan du bare slutte med en gang for da er du ikke enda avhengig av den...

8495568[/snapback]

 

Svada.

Lenke til kommentar
Uff, newbie! 20-40 min får jo nesten ikke noe nikotin i deg da! (alt etter størelsen)

 

 

BTW:

Hvis du snuser og enda "baker" snusen pga den "renner" så fort, så kan du bare slutte med en gang for da er du ikke enda avhengig av den...

8495568[/snapback]

 

:ermm:

Hvis det var ment til meg så er ikke jeg avhengig av det nå nei og jeg bruker ikke bake... Jeg bruker det bare for å kose meg en gang iblant.

Lenke til kommentar

BTW:

Hvis du snuser og enda "baker" snusen pga den "renner" så fort, så kan du bare slutte med en gang for da er du ikke enda avhengig av den...

8495568[/snapback]

 

Det der er bare piss. smak og behag kalles det! Jeg har snusa i 5 år og det er ikke noe jeg er spess stolt av, jeg ser på meg selv som avhengig på fysisk og psykisk. og ja jeg baker snusen min for det meste, ikke alltid jeg gidder meg jeg liker best å bake den. så det du sier er piss og noe alla "Jeg er tøff jeg baker ikke snusen min" fjortiss tull

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...