Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nick er da ikke så ille.. :)

 

Men om vi snakker portion, bør man klare langt over 25 minutter uansett syns jeg. Ikke for at det er noen konkurranse, men om man har den inne i 25 minutter, for så å ta i en ny med en gang så er det sløsing lang vei etter min mening! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Spiller ikke mye, bare på LAN osv, så er ikke spess skilled :) Men nok OT.

 

Idag tjente jeg 100 spenn på å kjøpe snus til noen shitkids som sto utenfor butikken og tigga. Tipper de var 14-15 år. 100 lappen gikk seff til snus og salat :p

Lenke til kommentar
Fersk salat fra salatbaren de ofte har i dagligvarebutikker er dritgodt. Man velger selv hva man vil ha i, akkurat som med smågodt :love:

7885805[/snapback]

"man velger selv hva man vil ha i" gjelder det også fra smågodt hylla, eller bare det som står i salat disken? :innocent: salat med sjokoladebiter og lakrisremser hørtes godt ut.. :!:

Lenke til kommentar

Europris har hatt noen kjøleskap medf glassdør. Det var egentlig for å kjøle ned vin, men likevel... Tar du ut de hyllene som er spesiallaget for glassflasker, så har du noe som minner om et snusskap. Eller du kan legge General-tårnene som om de var flasker :-)

 

Båt- og campingbutikker har også disse miniatyrkjøleskapene, dog uten glassdør. Og de drives av 12 volt, så du må kjøpe en transformator.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar

Shit. Pappa lukta snusen min! "hmm, lukter det snus her?". Klarte heldigvis å forklare at jeg bare kjøper en boks en gang i blant. Chill når jeg gamer :D Så da ble han ikke så sur! Heldigvis. Skal jo slutte nå snart uansett, så hadde jo ikke vært veldig farlig om han hadde funnet det ut egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...