Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De selger snus i danmark!

7880881[/snapback]

Jasså, du. Fortell meg hvor (og nei, ikke kom med Banegården i København og sånt). Jeg har bodd her i to uker, vært i diverse tobakksforretninger, og ingen av dem har/vet om noen som har. Uansett er det sikkert like greit med postordre, så lenge tollen tar seg en bolle. Verdt et forsøk ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Start med General\ RL... Når man blir vandt med å snuse \ nikotin \ baking kan man begynne å utforske hvilke merker man liker og vil fortsette å bruke.

 

Men seriøst, ikke begynn å snuse.

Lenke til kommentar
De selger snus i danmark!

7880881[/snapback]

Jasså, du. Fortell meg hvor (og nei, ikke kom med Banegården i København og sånt). Jeg har bodd her i to uker, vært i diverse tobakksforretninger, og ingen av dem har/vet om noen som har. Uansett er det sikkert like greit med postordre, så lenge tollen tar seg en bolle. Verdt et forsøk ihvertfall.

7880902[/snapback]

jeg var i skagen, fikk kjøpt snus på den loka matvareforhandleren ;)

Lenke til kommentar
De selger snus i danmark!

7880881[/snapback]

Jasså, du. Fortell meg hvor (og nei, ikke kom med Banegården i København og sånt). Jeg har bodd her i to uker, vært i diverse tobakksforretninger, og ingen av dem har/vet om noen som har. Uansett er det sikkert like greit med postordre, så lenge tollen tar seg en bolle. Verdt et forsøk ihvertfall.

7880902[/snapback]

jeg var i skagen, fikk kjøpt snus på den loka matvareforhandleren ;)

7883924[/snapback]

Når var dette? Jeg bor i Odense, og her har de ihvertfall ikke snus på SuperBrugsen/Netto/andre normale dagligvarekjeder. Men men, nå bestilte jeg fra buysnus.com, 10 bokser skruf stärk til 36 kroner boksen inkludert frakt. Fikk til og med en gratis boks med Nick & Johnny av dem :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...