Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du som lurer på hva jeg snuser for å få den til å vare så lenge:

 

Helt vanlige merker, som Skruf og Nick.

Har aldri hatt problemer med at posesnusen renner. Og når den gjør det, suger jeg ut saften og svelger/spytter den ut. Så er den tørr igjen og renner ikke.

Du blir vant til det, og du blir ikke kvalm.

 

Bakesnus.... Vel. Kjeften blir full av kaffigrut etterhvert som prisen løser seg opp. Nei takk, gi meg heller posesnus :-)

 

Sier ikke at effekten varer like lenge som jeg har den i munnen. Men jeg trenger jo ikke spytte den ut fordet.

Lenke til kommentar
45 minutter er vanlig her i kjeften hvertfall, etter det blir den bare myk og "slafsete"

 

Bake kan holde i 90 min om den er godt bakt ;)

7888387[/snapback]

Pose tar jeg ut når jeg føler for det, kan ha den inne så lenge jeg orker. Så lenge den er ferdig med å renne, og det tar jo, som sagt, ca 30 min.

 

Bake varer ca 45 min. Som vanlig er det ingen som ser fortenna mine da, og det hjelper ikke å dytte den opp hele tiden. Så pleier å få en del kommentarer når jeg kommer på det stadiet.

Lenke til kommentar
Hehe, orker ikke gå rundt med en prell i kjeften jeg. Føler meg så dum, til tross for at kompiser sier jeg kler det. Så blir mest snusing på i timen, forran pcen og når jeg er med kompiser. ;)

7888463[/snapback]

Mine kompiser bare ler hvis snusen "henger" eller jeg har i en skikkelig halling de. Selv de som snuser selv. Men samme for meg hva de sier, snus er godt uansett. Men nå er det kun to bokser igjen så er det null snusing.

Lenke til kommentar
Noen her som snuser Viking elr Genral Onyx elr??

:dribble:

7888591[/snapback]

 

REGLER:

 

-Den forrige tråden ble etterhvert preget av en del meningsløse innlegg, noe jeg skulle ønske at man kunne skjerpe seg på i denne tråden. Eksempel på slike innlegg

kan være feks:

 

Sitter med en Skruf oppi nå :dribble:

Slike innlegg prøver vi å unngå denne gangen folkens :)

7852677[/snapback]

 

"elr" er ikke et ord på norsk, skal du snakke her, får du snakke norsk ordentlig. Annet er ikke lov.

"fjortiss" språk er heller ikke lov på dette forumet, så vet du det. ;)

 

Det står i emnetittelen at du skal lese reglene, forresten.

Prøv på nytt etter du har lest dem.

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...