Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skrevet
Virker som det er du som tror det er konkurranse da:P En pris hvert 25. minutt. virker som du prøver å bli ferdig fortest mulig.. Kan hvertfall ha den i 40-45 minutter ;)

7885151[/snapback]

Ikke om det er Nick eller Prince :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nick er da ikke så ille.. :)

Men om vi snakker portion, bør man klare langt over 25 minutter uansett syns jeg. Ikke for at det er noen konkurranse, men om man har den inne i 25 minutter, for så å ta i en ny med en gang så er det sløsing lang vei etter min mening! :p

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Det blir aldri kjedelig ;)

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Spiller ikke mye, bare på LAN osv, så er ikke spess skilled :) Men nok OT.

Idag tjente jeg 100 spenn på å kjøpe snus til noen shitkids som sto utenfor butikken og tigga. Tipper de var 14-15 år. 100 lappen gikk seff til snus og salat :p

Skrevet
100 lappen gikk seff til snus og salat :p

7885741[/snapback]

Kan ikke akkurat si at jeg forutså at den ville gå til salat :roll:

Nå skal jeg prøve mitt nylagde kjøleskap. :)

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Fersk salat fra salatbaren de ofte har i dagligvarebutikker er dritgodt. Man velger selv hva man vil ha i, akkurat som med smågodt :love:

Skrevet
Fersk salat fra salatbaren de ofte har i dagligvarebutikker er dritgodt. Man velger selv hva man vil ha i, akkurat som med smågodt :love:

7885805[/snapback]

OT: ja! Det har jeg sett på Kiwi. Drit-dyrt da men. :hmm:

Ser fristende ut da ;)

Ser ut til at kjøleskapet virker... (så langt)

Skrevet

7885805[/snapback]

"man velger selv hva man vil ha i" gjelder det også fra smågodt hylla, eller bare det som står i salat disken? :innocent: salat med sjokoladebiter og lakrisremser hørtes godt ut.. :!:

Skrevet

Nå skal jeg prøve mitt nylagde kjøleskap. :)

7885754[/snapback]

Snus-kjøleskap i hope? :p

Hva mener du med å ha lagd et kjøleskap btw?

Skrevet (endret)

Europris har hatt noen kjøleskap medf glassdør. Det var egentlig for å kjøle ned vin, men likevel... Tar du ut de hyllene som er spesiallaget for glassflasker, så har du noe som minner om et snusskap. Eller du kan legge General-tårnene som om de var flasker :-)

Båt- og campingbutikker har også disse miniatyrkjøleskapene, dog uten glassdør. Og de drives av 12 volt, så du må kjøpe en transformator.

Endret av Kerrigan
Skrevet

Shit. Pappa lukta snusen min! "hmm, lukter det snus her?". Klarte heldigvis å forklare at jeg bare kjøper en boks en gang i blant. Chill når jeg gamer :D Så da ble han ikke så sur! Heldigvis. Skal jo slutte nå snart uansett, så hadde jo ikke vært veldig farlig om han hadde funnet det ut egentlig.

Skrevet
Jeg fatter ikke at det går an å sløse sånn med snusen. Mine preller barer ca. 3 timer. Spytter jeg den ut før det, tar jeg ikke ny.

7886894[/snapback]

Hvilket merke bruker du? :dribble: Det MÅ jeg prøve.. En pris med Johnny varer _maks_ 45 min her i huset :hmm:

Skrevet

Driver og prøver ut Ettan litt nå, var egentlig på jakt etter Gøteborgs Voldtekt løs, men de hadde stort sett bare porsjon i alle butikkene jeg var innom, men Ettan er jo helt ålreit det.

Skrevet

Synes skruf porsjon er veldig grei snus, var egenklig den som fikk meg til å begynne. Brukte litt general løs før i tiden, men når jeg prøvde skruf så begynte jeg fast å snuse et par ganger om dagen. Skruf varer ca 2 timer + Før den kan begynne å renne =p

Skrevet
Skruf varer ca 2 timer +  Før den kan begynne å renne =p

7888167[/snapback]

Når jeg snuser pose, uansett hva, så renner den etter 20-30 min. Når det har tatt lenger tid enn det så er den ferdig med å renne. Er det ingen andre som har det sånn? :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...