Gå til innhold

Jenter og sminke!

Gjest medlem-105476

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse brunkrem er bare direkte teit, jeg liker det ikke. Det er greit med sminke, men i moderate mengder. Er ikke bra hvis jenter må male på seg et ansikt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er best når jenter er naturlig sminket.

Jeg bruker ikke så mye sminke til hverdags, bare maskara og litt eye liner for å markere øynene, blir mye penere da. Bruker også litt for å dekke kviser og forskjellige urenheter. Lipgloss bruker jeg en del av, hvis ikke så har jeg lipsyl :)

Skrevet

Naturlig sminket? Sminke er jo unaturlig uansett.

Skrevet

Hmm.. jeg er vel en av de ytterst få som liker jenter med masse sminke jeg da..

Vet ikke helt hvorfor det men... synes de blir sinnsykt sexy av det ihvertfall Men det gjør meg ikke noe om de andre ganger ikke bruker noe i det hele tatt, men tenner skikkelig på det når ei dame plutselig ser ut som den bimboen jah... Biaaaatch!! LoL :D

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg syns det er stygt med jenter som ikke bruker sminke. Ser så dau ut liksom..

ALLE blir penere med litt mascara.

Til dere som ikke bruker sminke: du blir jo så mye finere :)

Skrevet

Jeg kjenner en jente som tar brunkrem i hele ansiktet, så pusser hun leppene med tannbørsten etterpå for å få en naturlig fin overgang eller noe sånt! Syns det var litt morsomt...

Skrevet
En pent sminket jente ser ikke ut som hun har sminket seg noe særlig...

Til hun kommer til Lars og får en extreme makeover! :new_woot:

Synes de fleste jenter ser mye bedre ut uten all den stygge sminken i fjeset, noen ser jo f*** meg ut som prostituerte. :ermm:

Skrevet

Til dere som sier at dere går uten sminke til vanlig, kun når dere skal på fest:

Det ser minst like teit ut som når ei som sminker seg til vanlig plutselig kommer usminka. Det er forskjellene vi legger merke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...