Gå til innhold

Oppfordring til konsollkrig fri uke


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Hva med å ta det litt lenger enn som så? Vi gjør det slik at vi denne uken skal konsentrere oss om de positive sidene ved "mot-partens" konsoll.. Og vi har ikke lov å poste positive nyheter om vår egen konsoll kun "de andres"..

 

Jeg for min del vil denne uken vie all min tid på å finne positive ting ved PS3.

 

Flower-Power!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å ta det litt lenger enn som så? Vi gjør det slik at vi denne uken skal konsentrere oss om de positive sidene ved "mot-partens" konsoll.. Og vi har ikke lov å poste positive nyheter om vår egen konsoll kun "de andres"..

 

Jeg for min del vil denne uken vie all min tid på å finne positive ting ved PS3.

 

Flower-Power!

7845721[/snapback]

Jeg er med! Hater at folk kritiserer hverandre for konsoller :hrm:

Lenke til kommentar
Bare jeg bidrar så vil forumet bli litt roligere, så om alle på listen gjør det samme, så blir det enn annen verden her inne :D

7845208[/snapback]

 

 

Tror nok dette desverre neppe går, men for all del...er en del som trenger å rydde sin egen hage...og da tenker jeg IKKE på Avanore. Tolk det dithen du vil Mgs...

7845636[/snapback]

 

Som du kanskje klarte å tyde av det første innlegget, og innlegget over, er jeg fullt klar over dette. Men jeg tilgir deg siden det var ganske tidlig på morgene, eventuelt sent på natta, og du var sikkert ikke deg selv :D

Lenke til kommentar
Jeg lager da mange tråder ;) Vet ikke om jeg er noen hardcase da :p

 

Men håper Avanore vil melde seg på ;)

7845125[/snapback]

 

Så koselig at navnet mitt blir nevnt

Er med på en gruppekos og allsang rundt bålet, om det skulle skje

7846892[/snapback]

 

Kan til nød være med på allsang, men gruppekos med denne gjengen? NO WAY :)

Lenke til kommentar

Hvis folk faktisk satt og spilte på konsollene sine istedet for å kverrulere her så ville det ikke vært så mye (konsoll-) krig i verden. :-)

 

Men vær nå forsiktige.. for to tusen år siden så ble en mann spikret fast til et trestykke og hengt opp bare fordi han offentlig gikk rundt og sa at alle burde være snille mot hverandre. Derfor prøver jeg å være i hvertfall bittelitt slem hver dag.

 

Med tanke på aldersforskjellene her på dette forumet og justisministerens forslag til alarmknapp på internett som tar deg rett til Kripos - så bør nok enkelte være forsiktige med gruppekos-forslagene. Jeg for min del vil ikke være med. Til det er jeg alt for gammel, har for stor ølmage og er ellers blek og ubarbert og foretrekker det motsatte kjønn i ellers passende alder.

 

Men jeg kan bli med på pub'n og ta en øl med de som er gamle nok for det. :-)

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Dette er kanskje tiden for å innrømme det faktum at, jeg, som aldri har vært noen særlig stor fan av Sony og deres PlayStation, men stor tilhenger av Xbox faktisk uten noen som helst planer om å kjøpe en PS3... allikevel har gjort det ukristelige og opprettet RoninMasao-gamertag på PlayStation Network.... bare sånn i tillfelle.. ;)

Lenke til kommentar
Dette er kanskje tiden for å innrømme det faktum at, jeg, som aldri har vært noen særlig stor fan av Sony og deres PlayStation, men stor tilhenger av Xbox faktisk uten noen som helst planer om å kjøpe en PS3... allikevel har gjort det ukristelige og opprettet RoninMasao-gamertag på PlayStation Network.... bare sånn i tillfelle.. ;)

7847463[/snapback]

Vik frå meg!

 

 

 

... eg ventar på 20gb utgåva :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...