Gå til innhold

Oppfordring til konsollkrig fri uke


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes jeg har vært snill jeg. Men jeg melder meg på.

 

Men dette gjelder bar konsoller ikke sant. Jeg får vel lov til å gå rett i strupen på folk som disser Final Fantasy? :innocent:

 

Må jo inrømme at mange av de mest volsomme diskusjonene har vært ganske artige å følge med på. Men hvem vet, kanskje meningsfull utveksling av nyttig og interessant informasjon er vel så undeholdende? :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis folk faktisk satt og spilte på konsollene sine istedet for å kverrulere her så ville det ikke vært så mye (konsoll-) krig i verden. :-)

 

Men vær nå forsiktige.. for to tusen år siden så ble en mann spikret fast til et trestykke og hengt opp bare fordi han offentlig gikk rundt og sa at alle burde være snille mot hverandre. Derfor prøver jeg å være i hvertfall bittelitt slem hver dag.

 

Med tanke på aldersforskjellene her på dette forumet og justisministerens forslag til alarmknapp på internett som tar deg rett til Kripos - så bør nok enkelte være forsiktige med gruppekos-forslagene. Jeg for min del vil ikke være med. Til det er jeg alt for gammel, har for stor ølmage og er ellers blek og ubarbert og foretrekker det motsatte kjønn i ellers passende alder. 

 

Men jeg kan bli med på pub'n og ta en øl med de som er gamle nok for det. :-)

7847378[/snapback]

 

Gruppekos og allsang for alle de (drita) som er gammel nok og drikker pils.

Nei gruppekosen var litt drøy, men allsang er alltid koselig. Ikke glem å ta med pølser, jeg tar med gitaren

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jeg sier akkurat hva jeg vil, så lenge andre ikke overbeviser meg om noe annet. Å melde seg på en slik liste er tåpelig. Om man har noe saklig å komme med, og det setter en konsoll i et dårlig lys, så kom med det. Det er derfor vi har et diskusjonsforum og for de idiotene som ikke holder seg saklige, har vi forumregler for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...