Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt å høre at det er flere som sliter med å få denne skjermen NÅ!

Lei av å sitte men min gamle 19# CRT, skrivebordet holder jo på å knekke sammen her!

7997869[/snapback]

 

Snakket med Amentio nå, det var visst noe feil med lagerbeholdning og de hadde aldri hatt den inne på lager hos levrandør. Det er ubekreftet 268 stykker den 14/3-07. Jeg har bestilt, så da er jeg iallefall langt fremme i køen. Skulle jeg ombestemme meg har jeg jo alltid mulighet til å angre. Skal da alltids klare meg uten de pengene en stund. Har veldig lyst på skjermen NÅ, men jeg får bare smøre meg med tålmodighet:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Jippi : ) Bestilte denne skjermen i dag, og den ble sendt fra Multicom idag :)

Glimmers!

 

EDIT : fikk den siste de hadde på lager.

 

EDIT 2: Så jo først nå at den de selger er (LS22MEWSFV) og ikke (LS22MEWSFV/EDC), i tillegg oppgir Multicom på sine sider at den har MagicBright2 og ikke 3 som Samsung oppgir.

 

Linken til Multicom sin info : http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1397370

 

Er det samme skjermen or what?

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Min 19 crt gikk til de evige jaktmarker på fredagskvelden. Noen som vet om Samsungen er mye bedre enn f.eks 22" til Dell?

8021948[/snapback]

 

etter det jeg har hørt: Ja.. Skjermen har lavere responstid, mye mindre backlightbleeding og er penere! :)

8023064[/snapback]

 

Dellen har høyere oppløsning (FullHD 1920x1200), ingen klager stort på etterslep, mange inputs (støtter 1080p), 9/10 på mange reviews etc. :)

Lenke til kommentar

Til mr.nauz: Tja, synes utseendet er vel så bra på Dell-skjermen. Liker bedre at den er matt svart rundt hele. Men jeg har også lest at den ikke var så imponerende på en del av de tingene du nevner.

 

Dellen har høyere oppløsning (FullHD 1920x1200), ingen klager stort på etterslep, mange inputs (støtter 1080p), 9/10 på mange reviews etc. :)

8023214[/snapback]

 

Det må da være 24" du snakker om. Den er vel temmelig bra, men blir vel litt for dyr (7k på tilbud). Desuten må det jo heftig maskinvare til for å få kjørt spill i den oppløsningen.

Endret av Deepsearch
Lenke til kommentar
Desuten må det jo heftig maskinvare til for å få kjørt spill i den oppløsningen.

8023807[/snapback]

 

Det stemmer. Kjøpte meg nettopp et 8800gts 320mb og det sliter litt med alt på max i 1680x1050 på min nåværende 225BW.

Skal bytte det inn til 8800gtx 768mb når jeg får dellen...

8024647[/snapback]

 

Interessant, skal ha 8800gts 320mb selv, og meget mulig denne skjermen. Men tror ikke jeg gidder å bruke mer spenn på skjermkort likevel, får heller unngå å kjøre alt på max. :)

Lenke til kommentar
Desuten må det jo heftig maskinvare til for å få kjørt spill i den oppløsningen.

8023807[/snapback]

 

Det stemmer. Kjøpte meg nettopp et 8800gts 320mb og det sliter litt med alt på max i 1680x1050 på min nåværende 225BW.

Skal bytte det inn til 8800gtx 768mb når jeg får dellen...

8024647[/snapback]

 

 

På 24 fra Dell er det 1920x1200, men 22 Dell har standardoppløsningen 1680x1050, såvidt jeg kan se. Tror 22 får holde for min del. Skal man kjøre 1920x1200 i de nyeste spillene hele tiden, må man jo regne med å investere dyrt og ofte for å holde akseptabel fps. Men når det er sagt skal 24" være ganske bra i ikke nativ oppløsning. Nyeste revisjon har jo 1:1 pixelmapping også. Skal også ha nytt skjermkort, men tror jeg satser på 640mb utgaven av gts. Nye spill krever jo stadig mer og mer gpu-minne. GRAW kjører f.eks en del bedre med 640mb enn 320 mb versjonen av gts. Ihvertfall fra 1920x1200 og oppover. Ser www.datorbutikken.com har et Axle 8800 gts 640 mb til under 3k. Vet imidlertid ikke om jeg tør handle der mer. Fått mye dårlige brukererfaringer i det siste, ser jeg.

Lenke til kommentar
Her er et kort review!

8024047[/snapback]

 

 

Hvorfor kommer ikke denne skjermer opp når man velger ja på hdcp støtte i prisguiden? Trodde denne skjermen hadde støtte for det...

8031941[/snapback]

 

Hvis du kikker på linken til Vingvefaan ser du at den har støtte for hdcp. Det er forøvrig mye rot i prisguiden. Bare se på sammenblandingen av 320mb og 640 mb når det gjelder 8800 gts.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

*grumble*

 

Pakke ble sendt fra Multicom på fredag, men den ligger fortsatt på posthuset i Kristiansand, og de skylder på snøværet.

 

Nuh begynner jeg å bli litt muggen på posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...