Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njaa, nå er det vel egentlig ingen netbutikker som har den inne, men det står det i Prisguiden( det er feil).. for trykker man på butikken står det at de regner med å få den den 16.

7950524[/snapback]

 

Hadde håpet å fått tak i en i løp av vinterferien, men ser ikke sånn ut! :dontgetit: jaja..

 

Sorry dobbeltpost, ble en feil :cry:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Jeg bestilte denne hos Stretto i dag tidlig, da det sto at de hadde 59 stk på lager. Dette viste seg å skyldes en feil hos distributør, og den var egentlig ikke tilgjengelig. Lurer på om det var tilfelle hos de de andre webshopene som også hadde denne "på lager" i går/dag tidlig. Det var bla. Techlife.no og PC Express hvis jeg ikke husker feil. Om de bruker samme distributør så var det vel det.

 

Noen andre som prøvde å legge inn bestilling i går kveld?

 

Det vises 2 produktbenevnelser på https://prisguiden.no/product.php?productId=62686

 

(LS22MEWSFV) og (LS22MEWSFV/EDC)

 

Noen forskjell på disse?

Lenke til kommentar

Jan Roger: Min skjerm heter LS22MEWSFV/EDC , jeg tipper det er samme dem viser til bare den ene har utelatt EDC og andre har med hele produktbenevnelsen.

 

Ellers må jeg si jeg blir bare mere og mere fornøyd med skjermen, og leser flere og flere omtaler om LG l226wt og folk som hopper over på 226bw og sier det er stor forskjell - i 226bw's favør.

 

Glad jeg bestilte denne og ikke LG :)

 

 

edit: Litt merkelig, Komplett er jo store, og normalt er det jo de store som får fikset slike saker fort på lager(om dem vil), ser dem har satt dato på både .se og .no siden til 1. mars nå, er jo utrolig lang tid, lurer nesten på om samsung har solgt stoore mengder av denne skjermen og har problem med etterspørsel?!

Ser også at dem jeg kjøpte skjermen hos(www.dustinhome.se) er fri for disse nå, kanskje jeg hadde flaks som bestilte så tidlig :)

Endret av RoosterX
Lenke til kommentar

Hmm får egentlig ikke gjort annet en å vente å se

 

Men lurer på en ting. På laptopen min har jeg en we skjerm på 15,4". I enkelte spill, særlig litt eldre spill som feks Vietcong og bf 1942 så går det ikke ann å stille oppløsningen høyere en 1024 x 768. På 15,4 " skjermen er ikke det noe problem, siden skjermen er såppas liten, men hvordan blir det på en 22"?. Kan det være slik at jeg ikke får spilt feks vietcong i høyere oppløsning på 22 " ern?

 

Mr.Nauz :)

Lenke til kommentar
Fikk levert 226BW på døra idag fra Techlife :-)

Har problemer med skjermoppløsningen. Kjører 1280x1024, når jeg velger den høyeste oppløsningen (1680x1050) så blir skjermen svart, klarer såvidt å se noe på skjermen, men veldig dårlig. Har ikke verdens beste skjermkort, Geforce 5600.

Er det pga. skjermkortet jeg ikke får satt maks oppløsning? Eller kan det være noen innstillinger? (har di nyeste driverne fra Nividia)

Noen som har peiling??

På forhånd takk!!

7940864[/snapback]

 

Ser ut som Techlife faktisk har hatt den på lager ... Blir forvirra jeg....

Lenke til kommentar
Ehh står jo  ETA: 16.02.2007 På techlife. Men nå oppdaget jeg enda en rar ting, på Techlife har de 2stk forskjellige 226bw er, en som er under kattegorien lcd tv( den er dyrere)  :hmm:

7950933[/snapback]

 

haha, blir så forvirra jeg. Men tror faktisk TL har dreiti seg ut. på samsung sin norske nettside står det at de skal lansere en ny monitor, altså denne 226bw vi snakker om... Ikke noe om en LCD-TV... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte denne hos Stretto i dag tidlig, da det sto at de hadde 59 stk på lager. Dette viste seg å skyldes en feil hos distributør, og den var egentlig ikke tilgjengelig. Lurer på om det var tilfelle hos de de andre webshopene som også hadde denne "på lager" i går/dag tidlig. Det var bla. Techlife.no og PC Express hvis jeg ikke husker feil. Om de bruker samme distributør så var det vel det.

 

Noen andre som prøvde å legge inn bestilling i går kveld?

7950604[/snapback]

Antallet oppgitt "På lager" hos Stretto og Techlife var det samme på samme tidspunkt i går kveld, så er ganske sikker på at de henviste til samme feilaktige listing hos samme distributør.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte denne hos Stretto i dag tidlig, da det sto at de hadde 59 stk på lager. Dette viste seg å skyldes en feil hos distributør, og den var egentlig ikke tilgjengelig. Lurer på om det var tilfelle hos de de andre webshopene som også hadde denne "på lager" i går/dag tidlig. Det var bla. Techlife.no og PC Express hvis jeg ikke husker feil. Om de bruker samme distributør så var det vel det.

 

Noen andre som prøvde å legge inn bestilling i går kveld?

7950604[/snapback]

Antallet oppgitt "På lager" hos Stretto og Techlife var det samme på samme tidspunkt i går kveld, så er ganske sikker på at de henviste til samme feilaktige listing hos samme distributør.

7951057[/snapback]

 

 

Jeg fikk min i posten fra techlife.no idag, kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...