Gå til innhold

Wiinja: The First Wii Modchip

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ojj ojj Jon-t ..

Dette så ikke bra ut.

Du burde absolutt ha fått noen som kan å lodde til å installere for deg, men det er jo sikkert litt artig å gjøre ting selv også.

Får håpe du får det til å virke da ivertfall!

Lykke til ..

Endret av EssspeN
Skrevet
Ojj ojj Jon-t ..

Dette så ikke bra ut.

8134496[/snapback]

Hehe, det var også min første tanke da jeg så de bildene. Utrolig hvis det der funker over tid.

Skrevet

hehe det er faktisk bedre enn det ser ut på bildene :p

Det er tatt før eg renska med alkohol...

Sjekka med multimeter mellom enden av ledingene og beina på chipen for å sjekke at det var god kontakt og det var det på alle :tease:

Sitter godt gjør dei og, og ingen kortslutninger (igjen målt med multimeter)...

Har sett verre instalasjoner :)

Skrevet (endret)

Kva var det dere sikta til då? Kordan eg festa ledningene eller selve lodingen? Nokon her som har testa dvd loaderen?

Edit: Fiksa kabel no og heiv inn WAB dvd loader v2.1 og det funkte perfekt !

Spiller exite truck atm :D

BTW: Eg brukte ingen dioder...

Endret av jon-t
Skrevet
Kva var det dere sikta til då? Kordan eg festa ledningene eller selve lodingen?    Nokon her som har testa dvd loaderen?

Edit: Fiksa kabel no og heiv inn WAB dvd loader v2.1 og det funkte perfekt !

Spiller exite truck atm  :D

BTW: Eg brukte ingen dioder...

8137400[/snapback]

Jeg synes lederne dine så veldig lange ut, og loddingen så ikke helt bra ut den heller. Men hvis du isolerer bra nok så går det nok greit.

Er det du jeg så på MC som etterlyste en PIC12f629 som er programmert?

Isåfall kan jeg hjelpe deg.

Skrevet

Litt flaut, men hva er en modchip egentlig?

Jeg har wii, og hva kan modchippen gjøre med den?

Jeg vil ikke at wiien min skal bli ødelagt :cry:

Skrevet

Bare for å få det bekreftet: WiiKey er modchippen to buy? Ettersom jeg forstår det, er denne den absolutt beste :hmm:

:thumbup:

clown

Skrevet
Den første oppdateringen til cylowiz skal vere klar no...

Noen her som har testa han ?

8191292[/snapback]

Får ikke testa den enda siden jeg har D2b, får bare vente :\

Skrevet

Får tilbake Wiien min på mandag eller tirsdag.. Wiikey da.. :) Gleder meg.. Kjempe fint at det går å lage backups på sd-kortet.. :) Virker enkelt..=)

Skrevet

Vurderer sinnsykt å få min Wii chippet mtp. import spill. Konsollen min har støvet ned (for min del, dama derimot) veldig lenge. Er lite sugen til å fikle inni konsollen sjøl da ;)

Skrevet
Vurderer sinnsykt å få min Wii chippet mtp. import spill. Konsollen min har støvet ned (for min del, dama derimot) veldig lenge. Er lite sugen til å fikle inni konsollen sjøl da ;)

8238424[/snapback]

Ja, hvis Super paper mario kommer noe særlig senere enn i usa så gidder jeg ikke mer. Modder Wiien min sporenstreks og importerer spillet.

Skrevet

8238424[/snapback]

Ja, hvis Super paper mario kommer noe særlig senere enn i usa så gidder jeg ikke mer. Modder Wiien min sporenstreks og importerer spillet.

8238541[/snapback]

UK RELEASE: TBA (Upcoming) | NORDIC RELEASE: TBA (Upcoming) | US RELEASE: 09-Apr-2007 (Upcoming)

Ser jævlig dårlig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...