Gå til innhold

Wiinja: The First Wii Modchip


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil spillene med online funksjon fungere da?

Det er jo spørsmålet, håper for gudsskyld at Nintendo klarer å blokkere ut backups.

Senere i levetiden vil det jo være pga. online-delen man kjøper spillene.

7890675[/snapback]

 

Online funksjon vil nok fungere og chippen er 100% umulig å disable eller oppdage for nintendo utenatt vis dei fysisk har wii'en i hånda og finner chipen.

Kvifor håper du at dei klarer å blokkere backups ? Mener du virkelig at det ikkje burde vere lov til å ta backup's av egene spill ? Så vidt eg veit så har vi lov til å unngå kopisperrer for å ta backup's til eget bruk her i norge og det skulle bare mangle også.

7916691[/snapback]

 

Men, det han mente regner jeg med at ikke gikk som dine backups.. men, de man laster ned fra nett.. Noe som fort kan bli lettere å oppdage for Nintendo, eller tar jeg helt feil? :p

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noen som modder konsoller her i Norge? (Helst i Oslo). Tenker på å skaffe meg en Cyclowiz, når den er oppgradert til å kunne spille import spill. Er nyskjerrig på om det er noen som gjør det til Wii'en enda, eller om det er for tidlig. Tørr ikke å ta sjansen på å lodde chippen fast selv.

Lenke til kommentar

Jeg installerte min første cyclowiz i dag.

Anbefaler folk å ikke bruke quick solder metoden, bruk kabel på alt.

 

Loddepunktene var vesentlige mindre enn forventet, de var på størrelse med d0 pointet på xbox.

 

Ellers trenger du spesial verktøy for å åpne wiien, en triwing skrutrekker. Liten størrelse.

 

Her kan du se cyclowizzen installert kontra et kronestykke

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Pen install EssspeN!

Har selv ikkje hoppet på chip toget endå, men blir nok enten billigst mulig med ein wiinja clone eller kvalitet med wiikey eller Wiip...

Wiikey virker nesten mest fristende og fremtidsikker, skulle vistnok vere så regionfri som ein drivemod til wii nokon gong kom til å bli.

 

70% av ntsc spillene ute nå funka på pal wii, men resten funka vistnok ikkje pga kodingen på spillene, den gjorde at dei sannsynligvis aldri ville kunne kjøres på ein pal wii av ein eller annan grunn.

 

Nokon norske web shopper som har fått inn nokon chipper til wii ?

Lenke til kommentar

Den nye CYCLO-WIZ v2 som kommer snart. Hvordan tror dere den er?

 

 

Specifications :

 

- Quicksolder (no wires required)

- Plays Wii Backups

- Plays GC Backups

- Play GC Homebrew

- Play GC Imports (swap needed)

- Built-in Audiofix (GC games using streaming are working flawlessly, no patch needed)

- DVD-R / DVD+R support

- Optional chip disable wire

- Stealth even when chip is enabled

- Multi-purpose LED

Lenke til kommentar
Jeg installerte min første cyclowiz i dag.

 

7938504[/snapback]

Hmm... Lurer på hvem sin wii dette er? :hmm:

7992870[/snapback]

 

haha.. Ja, det var vel din det :)

 

Den nye cycloen virker på alle maskinene, det gjor ikke den forrige.

Men hvis en chip får noen features som de andre ikke har, så kommer det til å ta 2 dager så har de andre det også.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Nå viser det seg at Cyclowiz chippen er oppgraderbar via DVD, men denne chippen her har det ikke vært mye snakk om. http://www.wiikey.cn/

Ser ut som den kan spille import fra NTSC regionen.

Tenker på å skaffe meg en slik chip som kan spille import, men finnes det folk som kan gjøre det for deg, eller må jeg kjøpe meg en loddetang og gjøre jobbe selv?

7887822[/snapback]

Er komt ut litt ny info om WiiKey i dag :) Vurderar å skaffe meg denne!

 

Link: Gjør din Wii sonefri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...