Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med alle skjønner at ingenting er noensinne 100% sikkert i oddsspill, så en har lov å tenke selv og følger en spill og taper så er det ikke tipseren sin feil. Ingen som tvinger noen til å følge eller spille. Så du er fritatt for det meste :p

Skrevet

Det er forsåvidt sant, men læll... :p Er jo aldri en godfølelse når man foreslår et spill andre setter penger på og det ikke går inn. 

Synd det er så få spill å spille på... Mulig jeg skal legge inn noen spill her senere i kveld som jeg føler meg sikker på, får se om jeg klarer å finne noen valuespill. 

Skrevet (endret)

Takk for den! :) Bra med research du gjorde i forkant  :w00t:

Ble 1800kr på 3.00 i odds. Hadde sunket litt da jeg satte på hele 600kr, men følte meg ganske sikker etter å ha lest posten din.

Endret av Mr. President™
Skrevet (endret)

Det er ren flaks at vi vant. Kan utdype imorgen. Rareste utviklingen i en draft jeg noensinne har sjett. Laget jeg sa som skulle ta Stanley tok han faen ikke engang. Takk til han jævelen som ødela fremtiden til Tunsil. Jævla bisart.

Endret av Corporal Jenkinson
Skrevet

Tusen takk for tipset, Jenkinson. Satt ikke mer enn en hundrelapp, men ble jo litt penger av det også. :)

Trodde vi tapte siden Chargers ikke valgte han, men hovedsaken var kanskje at han var den første OT-en som ble plukket?

Skrevet

Heldigvis var det ikke en mulighet å tippe Stanley til San Diego på noen av de norske sidene, så da måtte han da bli første OT drafted i stedet. Da har det ikke noe å si om han blir velgt #3, #6 eller #10, så lenge han velges før enn annen OT. 

Jeg trodde også at bettet var over når San Diego velgte en annen spiller (som gir lite mening for meg personlig), men mest sannsynlig har vi vært veldig heldig med hva som skjedde med han andre som "skulle" gå først, som endte med å gå som #13 til slutt, 7 picks etter Stanley.

Les denne her for å se hvor en manns ulykke ble vår gullgruve: http://www.cbssports.com/nfl/eye-on-football/25570742/a-hacked-draft-turns-into-a-real-time-nightmare-for-laremy-tunsil-and-nfl 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...