Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La inn en dobbel med Norge og Danmak i dag jeg.

Norge bør vel vinne, men Hviterussland er minst på samme nivå i dag. Regner med en jevn kamp. Norge bør score, og jeg tror de scorer. Samtidig tror jeg HR vil klare å overliste det frynsete forsvaret  vårt pr i dag og score de også.

 

Liechenstein er ikke så mye "slakt" lenger som de var, likevel skal Danmark hjemme greit slå de med mer enn ett mål.
Normalt kan man spørre seg hvor mye danskene legger i en sånn kamp. Men kjenner jeg Hareide rett, vil han kreve innsats og at spillerne yter også i denne kampen. Men litt usikker der.

La inn Norge - hviterussland -begge lag scorer - 2.12
      .. Danmark - Liechenstein  (0-3) - 2.40

Odds: 5.09
 

Lenke til kommentar

Ja, klarer ikke Norge å slå Hviterussland er jo saken grei; da tipper jeg aldri på denne utgaven av Norge mer. Er nok flere som har brent seg på Norge tidligere, nettopp i kamper hvor motstanderen burde være enkel å slå. Får se hvordan det går i dag, da.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

En kar på et annet forum påstår at det blir målfest i Tyskland i kveld, så prøver følgende bong:

 

SV Oberachern - TSG Balingen Over 3,5 mål :realmad:

FV Diefflen - TSG Pfeddersheim Over 3,5 mål :mrgreen:

TSV Schott Mainz - SV Morlautern Over 3,5 mål :realmad:

 

Dette er altså tysk oberliga.

 

Oddsen blir på pene 11,47.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Ser ut til å være en del forskjell på vilkårene:
 

Betsson: -Nettogevinster (gevinster minus innsats) fra det risikofrie spillet betales ut som en bonus som må omsettes én gang til minimumsodds 1, 50.

Nordicbet: -Det er et omsetningskrav på tre (3) ganger på gevinstene (hele beløpet minus innsatsen) til odds på minimum 1.50

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...