Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag er det skikkelig skikkelig jalla-betting. Happy-go-lucky

100,-

Resultatbetting: Liverpool - Arsenal 2 - 4

ca 20 000 om den går inn.

 

Den går aldri inn, evar.

Tipper egentlig at det er større sjanse for at liverpool kan ta seieren, men som sagt, i kveld skal jeg kaste bort en 100-lapp.

 

 

JEG ER EN JÆVLA IDIOT!

20.000 om den går inn? På en hundrelapp?

 

Det var 200 i odds på 2 - 4

Shit :p Kan noen forklare meg åssn man kan tippe akkurat sånn? F.eks ManU - Roma 2-1

Lenke til kommentar
I dag er det skikkelig skikkelig jalla-betting. Happy-go-lucky

100,-

Resultatbetting: Liverpool - Arsenal 2 - 4

ca 20 000 om den går inn.

 

Den går aldri inn, evar.

Tipper egentlig at det er større sjanse for at liverpool kan ta seieren, men som sagt, i kveld skal jeg kaste bort en 100-lapp.

 

 

 

JEG ER EN JÆVLA IDIOT!

20.000 om den går inn? På en hundrelapp?

 

Det var 200 i odds på 2 - 4

Shit :p Kan noen forklare meg åssn man kan tippe akkurat sånn? F.eks ManU - Roma 2-1

 

Ved å ikke bruke Norsk Tipping. Men heller en av online betting sidene. Sem f.eks PartyBetting Bet247 SkyBet Betson osv.

Ja ok ;)

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
På nr65 er stillingen satt til 0-1 fra start, og du må tippe ut ifra det. På nr71 tipper du på om det scores flere eller mindre enn 2.5 mål. Om det scores 3 mål er det over, om det scores 2 mål er det under.

Så på nr65 må ManU ha to mål mer enn roma hvis jeg tipper hjemme på den?

 

Og jeg skjønte ikke helt hva du mente med 71'ern..

 

Hvis jeg tipper hjemme på 71'ern må Barcelona ha 3 mål eller fler, mens Schalke må ha to eller mindre?

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Det er riktig.

 

Over/under er jo ganske greit. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal forklare det tydeligere. Du tipper jo på hvor mange mål det scores totalt i kampen..

Hvis jeg tipper hjemme på 71'ern må Barcelona ha 3 mål eller fler, mens Schalke må ha to eller mindre?

 

Er det sånn?

 

Eller er det sånn at hvis jeg tipper hjemme, så betyr t at jeg tipper at det blir 3 mål eller fler og hvis jeg tippper borte så betyr det at jeg tipper at det blir to må eller mindre?

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Det er riktig.

 

Over/under er jo ganske greit. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal forklare det tydeligere. Du tipper jo på hvor mange mål det scores totalt i kampen..

Hvis jeg tipper hjemme på 71'ern må Barcelona ha 3 mål eller fler, mens Schalke må ha to eller mindre?

 

Er det sånn?

 

Eller er det sånn at hvis jeg tipper hjemme, så betyr t at jeg tipper at det blir 3 mål eller fler og hvis jeg tippper borte så betyr det at jeg tipper at det blir to må eller mindre?

 

Tipper du hjemme på 71, vinner du om resultatet ikke blir, 0-0 / 0-1 / 1-0 / 1-1 / 2-0 / 0-2. Altså at det blir scoret 3 ganger eller flere i løpet av kampen.

 

Så ja , det du sier sist der stemmer.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

De gjorde en sterk innsats hjemme mot Moss ja, men jeg har ingen tro på at de kan gjøre noe på bortebane mot Sandefjord i dag, de kommer tross alt til å slite i bunnen mens Sandefjord antakelig kommer til å rykke opp igjen. Men vi får se, jeg vet enda ikke helt hva jeg skal satse på i dag. :p Andre gjør det selvfølgelig på eget ansvar.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg tok med den kampen, men røyk jo uansett på andre kamper også så den ble ikke avgjørende. :p Så for øvrig kampen, og fytti så dårlig Sandefjord var i 80 minutter, SÅ tok de seg opp og med en god del flaks greide de å putte to mål. Nesten så jeg synes synd på Sandnes Ulf for den der, de hadde fortjent poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...