Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tips til helgen?

 

Norwich - Ipswich - Hos Expekt får jeg 2.40 på Ipswich, usikker på hvor mye norsk-tipping gir. Jeg mener dette er en god kamp å tippe på, god odds er det i hvert fall. Ipswich ligger på 4. plass med en kamp mindre enn mange av de andre lagene. Vinner de hengekampen går de forbi West Bromwich. Norwich ligger helt nederst på tabellen og har bare scoret 7 mål på 13 kamper. Ipswich har scoret 22 mål på 12 kamper, men de har også sluppet inn 17 mål. Nesten like mange som Norwich det, men jeg vil tro at Ipswich drar det lengste strået i denne kampen.

 

Scunthorpe - Crystal Palace virker også interessant. Expekt gir meg 2.10 på hjemmeseier. Scunthorpe ligger på 9. plass, mens Crystal Palace ligger på 22. plass. Synes dette virker som en spennende kamp!

Lenke til kommentar

Energie Cottbus v Schalke 04 B @ 1.70 , er jo en grei en. Sjansene bør vel ligge hos Schalke der, Cottbus troner nederst på tabellen.

Wigan v Chelsea-1 gir sikkert noen greie odds og, selv om Chelsea er som en berg og dale bane om dagen.

 

Notat til meg selv: "Tipp det motsatte av det du trur, ikke hør på deg selv." *Gir opp for helgen*

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Notat til meg selv: "Tipp det motsatte av det du trur, ikke hør på deg selv." *Gir opp for helgen*

 

Hehe .. hender det lønner seg det ja.

 

I dag er det ganske mange antatt jevne oppgjør, så det er mye ok odds å hente.

 

Arsenal - Man Utd, Boro - Tottenham, Newcastle - Portsmouth, Fulham - Reading, og Blackburn - L'pool kan alle spilles som singelkamper også.

 

Tror jeg skal trø til med et par høy-odds kombinasjoner i dag samt en (liten) tippekupong. Oppdaterer posten senere når jeg har fått levert.

 

Da har jeg levert en 48-rekkers;

1. Blackbu-Liverpo UB

2. Wigan-Chelsea B

3. Newcast-Portsmo UB

4. Middles-Tottenh HUB

5. Aston V-Derby H

6. Lillest-Sandefj H

7. Fc Lyn-Start HU

8. Odd-Fredrik B

9. Strømsg-Stabæk B

10. Tromsø-Brann B

11. Viking-Våleren H

12. Aalesun-Rosenbo HB

 

Samt satt en 50-lapp på denne:

74. Fc Lyn-Start H 3,15

75. Odd-Fredrik B 4,50

77. Tromsø-Brann B 2,50

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...