Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Liker straffe i det 93 spilleminutt

 

Hehe! :)

Gullhår i en viss plass.

En dag måte jo bli min da:) Jeg satt og tenkte på 500kr, men en 17åring har ikke allverdens å rute med, så kunne ikke ta sjangsen.

 

Åssen gikk det med deg Jarmo?

 

Bare 9 rette på tipping.

 

Jeg satt og tenkte på 500kr, men en 17åring har ikke allverdens å rute med, så kunne ikke ta sjangsen.

Helt enig, bedre med mindre innsats og litt oftere spill. Jeg spiller bare 10-50,- innsatser på odds.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er vell regler for at du må være 18 år for og ha spillekort. Men er det noen som sjekker dette i registeret? Kjenner et par som faktisk har kort, men dog ikke om de bruker dem.

Lenke til kommentar
Det er vell regler for at du må være 18 år for og ha spillekort. Men er det noen som sjekker dette i registeret? Kjenner et par som faktisk har kort, men dog ikke om de bruker dem.

 

Når man skal registrere seg hos Norsk Tipping ved en Kiosk eller hvor som helst så må man vise legitimasjon for i hele tatt fullføre registreringen, enten det er bankkort eller førerkort. Og man må dra bankkortet (kan sikkert tastes inn og) for å angi kontonummer som pengene eventuelt skal sendes til.

 

Men så kan man spille uregistrert da, eller bare spille på et av de utallige nettstedene som sponser forskjellige fotball lage om dagen.

Lenke til kommentar
Det er vell regler for at du må være 18 år for og ha spillekort. Men er det noen som sjekker dette i registeret? Kjenner et par som faktisk har kort, men dog ikke om de bruker dem.

 

Som oftest spiller "mindre-årige" med kortene til foreldre. Kjøp av kortet krever personnummer osv.

Lenke til kommentar
Det er vell regler for at du må være 18 år for og ha spillekort. Men er det noen som sjekker dette i registeret? Kjenner et par som faktisk har kort, men dog ikke om de bruker dem.

 

Som oftest spiller "mindre-årige" med kortene til foreldre. Kjøp av kortet krever personnummer osv.

Jeg er 16 år og har hatt spillekort siden jeg var 12 år eller noe, er ikke noe problem å få seg kort når man er under 18, og det er heller ikke begrensninger på hvor gammel man må være, men man får ikke spilt på spill som har over 18 års aldersgrense med kortet før man har fylt det. Samme gjelder forsåvidt med mobiltipping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...