Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må ikke tro jeg legger inn så mye for hver kamp jeg tipper på. Maks femtilapp per innsats vanligvis. Rike studenter er sjeldent å finne.

 

Jaja! :)

 

Det ble litt mer pålegg på skivene da.

 

Haha, det er faktisk så simpelt. Et par øl eller Gilde- istedet for First Price-skinke.

 

Jeg lurer på hva jeg skulle gjort om jeg tapte. Seidel istedet for Borg kanskje?

Endret av Black Adder
Lenke til kommentar

Ja, når du sier det så! Oddsen blir da på 39,30 og den frister enda mer ;)

 

Noen jeg lurer på.. Hvis man har en bong med gevinst på over 1000 kr, hvordan får man den utbetalt? Hører butikkene ikke gir ut mer en 1000 i premie (?)

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Ja, når du sier det så! Oddsen blir da på 39,30 og den frister enda mer ;)

 

Noen jeg lurer på.. Hvis man har en bong med gevinst på over 1000 kr, hvordan får man den utbetalt? Hører butikkene ikke gir ut mer en 1000 i premie (?)

 

Det stemmer ikke alltid. Der jeg jobbet før (et lokalt gatekjøkken) tok vi ut opp til 10000kr, men ikke mer enn 5000kr uten å si ifra til sjefen.

Så er bare å gå i butikken å spørre. Det varierer nok voldsomt.

Lenke til kommentar
Høres interessant ut det.

Åssen gjør man det med betaling og sånt da?

 

En av oss må bli kasserer og vi overfører f. eks. 100,- for 2 runder. Dette må gjøres senest på onsdager slik at kasserer har pengene på konto.

Da setter vi opp, i felleskap, et system som blir levert inn, enten på lørdag eller på søndag. Alle som har betalt, er automatisk med neste to runder.

 

For min del kan dere bruke meg siden turbotipp kan brukes til jobben og jeg har online til Norsk tipping.

Kopi av innleverte rekker kan lastes ned(klipp og lim) fra NT og vil bli postet i tråden vår. ;) I tillegg kan vi følge kampene(premier)online med turbotipp.

 

Alle som vil være med kan sende pm til meg. :)

Vi satser på å starte den 18. (søndag)

 

Nå kan dere komme med flere forslag om saken.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Siena - Juventus

Soccer

Serie A

1X2

2

1.50

 

Sun May 04 18:00:00 Aalesund - Lyn

Soccer

Tippeligaen

1X2

1

2.05

 

Sun May 04 20:00:00 Stabæk - Rosenborg

Soccer

Tippeligaen

1X2

1

2.05

 

Total odds: 6.30

Mulig gevinst: 630.00 NOK

 

 

Jarmo; Hva om vi skulle vunnet si 500 000kr, tenk fristelsen for den som evt. måtte vært kaserer. Hvordan kan vi vite at man ikke tar pengene for seg selv? (Dette er rent hypotetisk, og er ikke rettet mot noen her)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Tippa

Arsenal-Everton (0-1) U

Liverpool-Manchester City (0-1) U

Barcelona-Valencia (0-1) U

 

Satsa 200 kr og oddsen er på 39,30.

 

Men faen å barcelona skulle spille i dag a.. Trenger et mirakel for at den siste skal gå inn nå!

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Fy faen! Jeg hadde også skrevet ned noen andre kamper som jeg skulle tippe på, men jeg gjorde det ikke.. Oddsen på den blei 24 et eller annet og jeg så nå at den hadde gått inn! Åh!

ALDRI, ALDRI se på noe som du ikke har tippa!

Lenke til kommentar
Høres interessant ut det.

Åssen gjør man det med betaling og sånt da?

 

En av oss må bli kasserer og vi overfører f. eks. 100,- for 2 runder. Dette må gjøres senest på onsdager slik at kasserer har pengene på konto.

Da setter vi opp, i felleskap, et system som blir levert inn, enten på lørdag eller på søndag. Alle som har betalt, er automatisk med neste to runder.

 

For min del kan dere bruke meg siden turbotipp kan brukes til jobben og jeg har online til Norsk tipping.

Kopi av innleverte rekker kan lastes ned(klipp og lim) fra NT og vil bli postet i tråden vår. ;) I tillegg kan vi følge kampene(premier)online med turbotipp.

 

Alle som vil være med kan sende pm til meg. :)

Vi satser på å starte den 18. (søndag)

 

Nå kan dere komme med flere forslag om saken.

 

Jeg er med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...