Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjørte en femtilapp på Rangers i går kveld. Har troa på at de kan slå Barca på hjemmebane. :) Odds, sa du? 6.00.

 

Jeg har Barca på oddskupongen min. Kanskje ikke det lureste, men hvis de får det til i dag så slår de Rangers.

Jeg har også Inter og United på en av kupongene mine, hva tror dere om de kampene?

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Jeg har Barca på oddskupongen min. Kanskje ikke det lureste, men hvis de får det til i dag så slår de Rangers.

Jeg har også Inter og United på en av kupongene mine, hva tror dere om de kampene?

 

Vel, det er kaldt i Moskva, bortebane og ikke det dårligste laget der ute de møter. Jeg heller mer mot å prøve lykken på en H eller en U på den kampen der. Men Inter er jo et utrolig sterkt lag, har bare en litt dårlig følelse av at det ikke går deres vei gitt.

 

AC Milan - Shakhtar Donetsk, der har man oddsen sin der. Med tanke på Milan sitt resultat på Hjemmebane i Serie A i år, og hvor bra Shakhtar faktisk gjør det, så mener jeg virkelig denne er en liten juvel i morgen. Sannsynligvis hjemmeseier, men til 9 i odds spilte jeg en 50lapp på den kampen sammen med Rosenborg - Valencia 1 -0 B til 2.38.

Når Lillestrøm slår Rosenborg med 3 mål, må det da være mulig for et spansk storlag å gjøre det og.

 

Edit: Og Tørum viser seg som en gamler selv ;)http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176693 , helt klar sikker på at Valencia vinner med to mål eller mer når han kaster seg offansivt ut i dette oppgjøret.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Hva trur folket om Marseille - FC Porto ikveld a? På Partybets.com får jeg 2.90 i odds på B.

Er den franske ligaen virkelig så mye bedre enn den Portugisiske? Porto med 7-0-0 i stats fra Ligaen og leder divisjonen sin, og Marseille med 1-2-2 på en god 17plass i fransk liga. Alikevel har Marseille hjemmebanefordel men virkelig verdt et forsøk med god insats å sette denne til B vil jeg tru? Men skal vel nevnes at Marseille har gjort det veldig bra i CL til nå, men hvor lenge vil dette vare, de må jo miste selvtillit med så dårlige resultater i hjemmeligaen, og de har vel ikke akkurat så mye bedre spillere enn det Porto stiller med?

 

Noen inspill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
okey, bare jeg som mener arsenal kommer til å vinne over liverpool søndag?:p klart liverpool spiller hjemme, men de har jo spill som kuer i det siste:/, og unge mannskapet til arsenal gjør det veldig bra.

Det tror jeg også. Arsenal blir den farligste utfordreren til ManUtd

Lenke til kommentar

Her er min betting for helgen:

 

Chelsea - Manchester City - 1

Sunderland - Fulham 1

Manchester United - Middlesbrough 1

Reading - Newcastle 2

Birmingham - Wigan 1

Portsmouth - West Ham 1

 

Bolton - Aston Villa 2

Derby - Everton 2

Tottenham - Blackburn 2

Liverpool - Arsenal 2

 

Odds: 2398.80

innsats: 30.00 NOK

mulig gevinst: 71964.00 NOK

 

Dette kan være morro haha, morro å se hvor mange feil jeg har:D

Endret av Thyrfing17
Lenke til kommentar

Er en del spillbare ting i dag med brukbar odds. Her er mine kamper for dagen hos NT:

 

34. Stuttgart - Bayer Leverkusen B 2,75

40. Chelsea - Manchester City U 3,70

45. Reading - Newcaslte H 2,55

46. Sunderland - Fulham U 3,00

49. Leicester - Barnsley H 1,75

75. Portsmouth - West Ham H 1,70

92. Napoli - Juventus B 2,15

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...