Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Herlig kamp av FFK i kveld. Som jeg håpte ble det servert pulverisert Sørlandsmakrell på stadion, akkurat som i fjor. :w00t: Og servitøren var så klart "Kvisa". Han holdt faktisk hele kampen ut ... :hrm: Betyr vel at latsabben blir fredet på treningen denne uken. :!: Nå gjenstår det bare at Casey kommer til byen, så kan man se høsten trygt i møte.

 

Skal forøvrig brekke opp all fotballen med en tur på stadion til Fredag. Da kommer uberhomsen, og fotballvennen fra de britiske øyer hit. Så da blir det å finne frem transebekledningen og gå for en krokodillerock. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
wubable runde! Brann taper, LSK taper. Mangler bare at RBK vinner i morgen!

8883696[/snapback]

 

Slapp av! Jeg har konsultert mine klinkekuler, og RBK taper så det susser ... Smask!! :innocent:

Lenke til kommentar
wubable runde! Brann taper, LSK taper. Mangler bare at RBK taper i morgen!

8883696[/snapback]

Fixed.

 

Flott at LSK tapte, det var viktig for Brann. RBK skal rote seg veldig bort om dei ikkje slår Odd som har 7 tap, 1 uavgjort og 1 siger til nå i serien. Vil uansett ikkje tippe pengar på det, ein Odd-siger er akkurat det som kan skje. :D

Lenke til kommentar
Lurer på om noen andre enn vår alles kjære Bengt Eriksen i det hele tatt kommer til å nevne Stabæk som en gullkandidat før det gjenstår 5 minutter av årets sesong? :hmm:

 

Våkn opp!

8884503[/snapback]

 

Eh...fulgte du med på sendinga etter kampen i dag....? Der sa jo Bengt at Stabæk absolutt er en gullkandidat....en meget serk gullkandidat også.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Lurer på om noen andre enn vår alles kjære Bengt Eriksen i det hele tatt kommer til å nevne Stabæk som en gullkandidat før det gjenstår 5 minutter av årets sesong? :hmm:

 

Våkn opp!

8884503[/snapback]

 

Eh...fulgte du med på sendinga etter kampen i dag....? Der sa jo Bengt at Stabæk absolutt er en gullkandidat....en meget serk gullkandidat også.

 

 

Pantera

8885273[/snapback]

Det jeg skriver er vel at Bengt er den eneste som har sagt nettopp det. For øyeblikket er det vel ikke en eneste journalist som skjønner hvor gode Stabæk egentlig er.

Lenke til kommentar
Lurer på om noen andre enn vår alles kjære Bengt Eriksen i det hele tatt kommer til å nevne Stabæk som en gullkandidat før det gjenstår 5 minutter av årets sesong? :hmm:

 

Våkn opp!

8884503[/snapback]

 

Eh...fulgte du med på sendinga etter kampen i dag....? Der sa jo Bengt at Stabæk absolutt er en gullkandidat....en meget serk gullkandidat også.

 

 

Pantera

8885273[/snapback]

Det jeg skriver er vel at Bengt er den eneste som har sagt nettopp det. For øyeblikket er det vel ikke en eneste journalist som skjønner hvor gode Stabæk egentlig er.

8886583[/snapback]

 

Hehe...ser at du skrev det nå ja....må bare skylde på øl-brillene jeg hadde på i går. Men man kan jo også si at Davy Wathne også mener det da, siden det var han som tok det opp i går....

 

 

Pantera

(som ikke engang gidder å kommentere LSK's elendige spill i går kveld...)

Lenke til kommentar
Det jeg skriver er vel at Bengt er den eneste som har sagt nettopp det. For øyeblikket er det vel ikke en eneste journalist som skjønner hvor gode Stabæk egentlig er.

8886583[/snapback]

 

My bad!

 

Håper Odd er klare til å tape i kveld.. Per Ciljan fra start. Spendt på hvordan Strand blir som høyreback. Han har vært veldig god tidligere. Tipper vi får se ett offensivt RBK fra start, som kanskje legger seg litt bakpå og kontrollerer i andre omgang, om det går veien i første.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...