Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke prisene i tippeligaen. 30mill for Opdal? Det er jo nesten det PL klubber betaler for en keeper. Er det rart kvaliteten på landslaget daler når utenlandske ligaer skyr Norge som pesten for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme med reginiussen,ingen i TIL som er villig til å selge han for under 30 mill. Men spør du meg er han på vei mot landslaget 08 så forstår at det ikke er ønsket med et salg.

Og Norge skys da ikke, spillerne blir bare hentet på et tidligere tidspunkt enn før.

Skrevet

Det har sine fordelar, kvart år blir delt inn i kvar sin tråd, lettare å søke og leite etter. Gamle trådar blir ikkje indeksert like godt som andre og det er kjekt for alle å starte med ny tråd.

Skrevet

Hvem er det som skal få ansvaret for den nye førsteposten da? Det må være en person med god kunnskap, kjennskap til alle kodene også må h*n selvfølgelig være objektiv. En så viktig tråd som Tippeligaen 08 må ha en god førstepost.

Skrevet

Førstepost betyr for så vidt ikkje så mykje, den bør ha ei liste over lagene som er med samt litt praktisk informasjon. Den kan uansett redigerast etterkvart, så fort det kjem nokre innlegg er det ingen som ser førsteposten.

Skrevet (endret)

Sånn kommer førsteinnlegget ditt til å se ut:

"Da braker det løs med sesongen Enga kommer til å vinne. Vålerenga har som kjent et nytt, spennende lag denne sesongen. Martin Andresen er blitt spillende manager. Gleder meg til å se hvordan det kommer til å gå. Vi har også fått in tromsøværingen Lars Iver Strand og den amerikanske keeperen Troy Perkins.

Også de andre lagene: LSK, Brann, RBK osv...."

:p

Endret av Olum
Skrevet

Jeg bare tuller med deg Raste ;) Regner med du ville fått til et bra førsteinnlegg med tanke på hvor mange kvalitetsinnlegg du har i Enga-tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...