Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men han dommeren fikk fullstendig hetta i går, skjønner ikke hvordan han ble valgt til å dømme denne kampen ?, Han tok seg vann over hodet i går. Dessuten vil jeg dvele litt ved spilletid, et sitat fra oddrane sin dagbok i dag fredag:

" Dagbokas avdeling for spilletidstelling har forøvrig kommet frem til at effektiv spilletid i går var 54 minutter og 20 sekunder.

Dette gjør Glimttøytene til det mest usportslige møkkalaget som har besøkt Falkum i moderne tid. Tidligere nevnte Sandemoen var paralysert i forhold til sabotasjen som ble bedrevet, og det er en skam at et slikt lag nå har en reel mulighet til å spille i Eliteserien.

Når en mann er så sjuk at han spyr har han ingenting på en fotballbane å gjøre. Hent en fordømt båre og bær kadaveret ut på sidelinjen. Det er ingen vits i å klappe kløna på hodet og la han ligge og gni nesa i det deilige kunstgrasset."

 

hele dagboka kan leses her

 

ja ja gjort er gjort nå må vi se framover og uansett hvordan det går kan vi prise oss lykkelige over at vi slipper å spille i samme liga som bodø glimt :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Artig å se at odd, et tippeliga lag bare greier å produsere ett par store sjanser med en mann mer. De hadde riktignok ballen mest, men det har jo ikke en drit å sit når de knapt klarer å produsere sjanser. når det gjelder Londak er jeg enig i at dommeren skulle sagt i fra med advarsel eller gult kort. Men forstår bare ikke hvordan Odd "kjørte over" Glimt. To målsjanser er ikke overkjørsel.

Lenke til kommentar
Artig å se at odd, et tippeliga lag bare greier å produsere ett par store sjanser med en mann mer. De hadde riktignok ballen mest, men det har jo ikke en drit å sit når de knapt klarer å produsere sjanser. når det gjelder Londak er jeg enig i at dommeren skulle sagt i fra med advarsel eller gult kort. Men forstår bare ikke hvordan Odd "kjørte over" Glimt. To målsjanser er ikke overkjørsel.

 

Hvordan måles overkjørsel i fotball?

Lenke til kommentar
Artig å se at odd, et tippeliga lag bare greier å produsere ett par store sjanser med en mann mer. De hadde riktignok ballen mest, men det har jo ikke en drit å sit når de knapt klarer å produsere sjanser. når det gjelder Londak er jeg enig i at dommeren skulle sagt i fra med advarsel eller gult kort. Men forstår bare ikke hvordan Odd "kjørte over" Glimt. To målsjanser er ikke overkjørsel.

 

Hvordan måles overkjørsel i fotball?

 

Vell to store sjanser i løpet av en kamp er ikke "overkjørsel" som en av dere skriver så fint. ps tiago martins sterkeste mann på banen. YEAH!

Lenke til kommentar
var jo ikke akkurat noen bombe at det var en fra odd grenland som scoret årets mål da, det tok jeg som en selvfølge, synd at jarstein ikke ble årets keeper, men de er vel litt for hekta på brann i tv2 så :)

 

Seriøst, jeg håper ikke du snakker om Kniksenprisen-utdelingen. For der har TV2 fint lite å gjøre med utvelgelsen. Du bør i så fall lese deg til hvem som er jury i den utdelingen. Juryen for disse prisene er spillere, trenere, ledere og dommere i Tippeligaen og i 1. divisjon herrer.

 

TV2-konspirasjonene begynner å bli slitsomme :wee:

Lenke til kommentar
var jo ikke akkurat noen bombe at det var en fra odd grenland som scoret årets mål da, det tok jeg som en selvfølge, synd at jarstein ikke ble årets keeper, men de er vel litt for hekta på brann i tv2 så :)

haha! trodde du at jarstein hadde en sjanse mot opdal? hadde jo vært en smule patetisk å gi prisen for årets keeper til en som har bidratt til at laget mest sansynlig rykker ned. du må ikke glemme at opdal ble seriemester. :)

Lenke til kommentar

HUSK: Det er ikke bare hvor god keeper man er, det handler også mye om mentalitet.

 

For meg er Jarstein brautende, mediekåt og skrytende av seg selv. Minner mye om Thomas Gill back in the days.

 

Opdal er stille, rolig, skryter ikke av seg selv, er ikke utagerende mot sine lagkamerater og kommenterer ikke stort om at han ønsker seg til utlandet og mener han er god nok for det osv.

 

Ei heller at han var god nok for landslaget osv...ydmykhet!

Lenke til kommentar

Ja, Opdal har ydmykhet, i forhold til en viss Vålerenga trener.. :wallbash:

 

Irrelevant?

 

Ja. Måtte bare si det!

 

Forøvrig syntes jeg det var kjempeflott at Solskjær fikk Kniksens hederspris. Ga meg virkelig frysninger på ryggen da de svippet igjennom karrieren hannes. Mer sympatisk fotballspiller skal man lete lenge etter!

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...