Gå til innhold

Hva er dine favoritt Metal band?


Tåkelys

Anbefalte innlegg

Ingenting er så kjedelig som ny black metal, grufult kjedelig og fenger ikke et halvt sekund :) Bare se på Satyricon, kjedelig kjedelig kjedelig.

6188925[/snapback]

 

Stiller meg litt bak den, dømmer ikke all ny black metal som kjedelig, men Satyricon blir altfor anonymt og kjedelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, den nyeste plata til Satyricon var skuffende. Men, det finnes fantastiske nye Black Metal-band som f.eks Anorexia Nervosa og Anaal Nathrakh. :)

6188945[/snapback]

 

Anorexia Nervosa har jeg også fått skikkelig sansen for!

Lenke til kommentar

For tiden:

 

Symphony X

 

Adagio er jo fett...

 

 

Hørte en del på BM før, men ble ganske lei av det. Det meste er så repetivt (SP) og, ja - kjedelig. Men har da 20-25 BM skiver, og favorittene blandt dem må være Mayhem, Enslaved, Windir, Emperor, Darkthrone og Immortal.

Lenke til kommentar

Om de er metall eller ikke er en uendelig diskusjon, det som det derimot er ingen tvil om er at de har nok av metall-elementer i musikken sin og derfor er "kvalifisert" til denne tråden.

 

Hvis de ikke er metal, hva er de da? Armensk folkemusikk?

6190023[/snapback]

System of a Down har stortsett avist alle labels de har slengt på seg. Gitaristen deres sa vel noe ala:"Før så sa alle at vi var nu-metall, nå er vi plutselig lederene av det nye prog rock bevegelsen. Jeg tror de bare kaller oss for hva enn som er populært."

 

Hvis en først skal båssette de så blir det vel noe ala: Alternative rock/metal. De konformer ikke til en spesiell sjanger og blander mange forskjellige ting(hence "Alternative") men musikken deres kan klart sies å ha sterk innflytelse fra mange forskjellige typer rock og metall.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
mye søppel i black metal om dagen ja.

6191420[/snapback]

 

Tullball. BM har aldri vært bedre. De siste 2-3 årene har det dukket opp en drøss med fantastiske undergrunns-band. Jeg var DRIT lei BM for bare et år siden, men så kikket jeg nærmere på hva som rørte seg rundt om i den europeiske undergrunnsscenen og ble helfrelst igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...