Gå til innhold

hvilken konsoll skal jeg kjøpe?


F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da kjøper jeg det til x-box 1 har et spm noen sier de har gamertags på xboxen hva er det og åssen får man det?= må man ha det får og spille med andre? er lixom sånn her hva er gamertagsen din?

7714487[/snapback]

 

gamertags er nicket ditt på xbox live . man trenger det for å kunne spille mot andre ja du lager en xbox live konto og det navnet du bruker der blir nicket ditt i alle spill.

og der får du gamerscore etterhvert jo lenger du kommer i et spill.

Lenke til kommentar
da kjøper jeg det til x-box 1 har et spm noen sier de har gamertags på xboxen hva er det og åssen får man det?= må man ha det får og spille med andre? er lixom sånn her hva er gamertagsen din?

7714487[/snapback]

 

gamertags er nicket ditt på xbox live . man trenger det for å kunne spille mot andre ja du lager en xbox live konto og det navnet du bruker der blir nicket ditt i alle spill.

og der får du gamerscore etterhvert jo lenger du kommer i et spill.

7714529[/snapback]

 

 

ok da såhvilket spill er det beste online spillet? uten gow og final fantasy

Lenke til kommentar
Veiver du vilt med stanga når du fisker dassmort i fjæra?

 

Neida, la duppet ligge, eventuelt forsterke det med litt agn du. Når duppet forsvinner ned, peker du Wiimoten (IRkameraet) rett opp. Og vent da ...

 

Om duppet kommer opp uten fisk, er det bare å "slenge" snøret ut ved å peke Wiimoten, i moderat fart, rett frem. Hvor langt snøre går ut avhenger hvor fort du peker Wiimoten rett frem.

 

Edit: lesekunnskaper på bun i kveld, tenker du mente lure fisking?

7709673[/snapback]

 

 

driver fortsatt å fisker på land for å prøve å skaffe fisk til den katten :blush:

 

skal man prøve å holde linen så stram som mulig når duppet ligger i vannet?

Lenke til kommentar
er det noe extra kabler jeg trenger får og spille x-box??=

7724187[/snapback]

 

No er eg litt usikker på ka du meiner med fleire kabler, men eg regner med du tenker på komponent,VGA kontra kompositt etc?

 

Om du kjøpte Premium utgaven har du forsåvidt alt du trenger, om du da i tillegg har ein HDTV vil komponentkablene som fulgte med gi eit nydelig bilde :)

 

Ellers kan vel ein nettverkskabel vere flott å ha om du vil spare penger samt spille online :p Denne ligger også i pakken forsåvidt :)

Lenke til kommentar
n¨har x-boxen min blitt send! og jeg trenger et spill hvor mye koster gears of war på elkjøp butikikken ikke på nett! og er 480+ frakt en grei pris?

7744106[/snapback]

 

om du sjekker bruktmarked som qxl og her på hw.no så kan du finne det og en del spill litt rimligere. Men det viste du sikkert! ;)

Lenke til kommentar
n¨har x-boxen min blitt send! og jeg trenger et spill hvor mye koster gears of war på elkjøp butikikken ikke på nett! og er 480+ frakt en grei pris?

7744106[/snapback]

 

om du sjekker bruktmarked som qxl og her på hw.no så kan du finne det og en del spill litt rimligere. Men det viste du sikkert! ;)

7744598[/snapback]

 

 

ja men liker ikke kjøpe noe brukt

Lenke til kommentar

Oi :ohmy: Her var det maaange fanbois :ph34r:

 

Noen argumenter fra meg også:

- Nintendo har solgt og kommer til å selge sinnsyke mengder av Wii. Ergo vil dette være en attraktiv konsoll for utviklerene. Vil tippe at lista over spill til Wii blir mye, mye lengere om ett års tid.

- Wii er IKKE for spesielt interesserte. Min bestefar kan spille Tennis på Wii, PS og Xbox skjønner han ikke en dritt av. Singstar, Buzz o.l. spill er knallsuksesser, rare morppg, mmraoaggs og hva de nå enn heter er for spesielt interesserte (untatt WoW da som alle spiller).

- Tipper at Wii kommer til å koste rundt 1500,- til neste jul. Det er da en julegave mange har råd til og kommer til å kjøpe.

- Jeg kommer til å kjøpe Wii, kanskje PS3 (dersom det får en mediesenterfunsksjon som er brukbar) og kommer til å fortsette å være PC - fanboi (PC PWNZ konsoller på allt, hele tiden...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...