Gå til innhold

hvilken konsoll skal jeg kjøpe?


F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rattet er meget solid og har god force feedback motor. Rattet blei anmeldt her på gamer.no no nylig faktisk, så om du søker litt der kan du lese litt om det. Pr. i dag er det vel bare PGR3 som støtter det skikkelig. Forza 2 vil også støtte det 100%. Det skal bli jækla nice.

Lenke til kommentar
Rattet er meget solid og har god force feedback motor. Rattet blei anmeldt her på gamer.no no nylig faktisk, så om du søker litt der kan du lese litt om det. Pr. i dag er det vel bare PGR3 som støtter det skikkelig. Forza 2 vil også støtte det 100%. Det skal bli jækla nice.

7712311[/snapback]

 

 

ja burte jeg kjøpe live og så ratt og pedal?

Lenke til kommentar

Liker du bilspill med fart i, og har du intresse for ratt og pedal kjøring i spill ville eg ha gjort det. Men ver klar over at det å spille med ratt er vanskeligere enn med gamepad, syn eg da :p Men det blir meir utfordrende og spillet får litt lengre levetid føler eg. Man blir liksom ikkje så lei om man sitter fast på ein challange etc.

Lenke til kommentar
ok . er final fantasi noe bra til x-box ?? hvet om noen som syns det er bra til pc/ps2 ! kansje jeg går får gun,kamao,final fantasy

7714174[/snapback]

 

final fantasy til xbox må du betale for å kunne spille på nett. altså en extra avgift i tillegg til xbox live gold . og det må betales via kredittkort. ellers er det et helt greit spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...