Gå til innhold

Dell UltraSharp 3007WFP-HC


TommyGun77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De siste skjermkortene støtter fortsatt "kun" 2560 x 1600 såvidt jeg vet. Men hvor stor en skjerm kan være er ikke begrenset av skjermkortet, du kan derfor koble maskinen din til en 37" i dag :)

Er det noen sider hvor det står rykter om nye produkter osv fra Dell?

9135040[/snapback]

 

Neida, skjermkortet mitt kan kjøre 3840 x 2400 (9mp)... Tipper det kommer cadskjermer med ultrahøy oppløsning om et år eller 2.

 

Edit: Specs

Endret av Dentro
Lenke til kommentar
Fått min skjerm og jeg sier bare WOW  :dribble:  :love:

Kommer tilbake med mer senere en gang.

9139632[/snapback]

 

Hehe, koser du deg?

9140288[/snapback]

Jepp! Ikke blitt vant til størrelsen enda da menne hehe.

Er litt galskap med SÅ stor skjerm. :p

9144172[/snapback]

 

Om en uke så blir den "normal". Det eneste som blir rart er at alle andre har så små skjermer, hehe

 

Spill er grisemorro i den oppløsningen!

Lenke til kommentar

Er det noen som aner hvor lenge Dell sin leverandør i Oslo-området (schenker?) er villig til å oppbevare en slik pakke? Ser ut som om tilbudet kanskje går ut denne måneden, og jeg kommer meg ikke ned til Oslo før 14. august. Tror dere dette kan gi problemer? Det er jo mulig pakken må ligge på vent i over en uke, avhengig av hvor raskt Dell får den til Norge.

Lenke til kommentar
For dere som har spilt en del på 3007WFP, merker dere noe tearing/ghosting?

 

Spiller selv noe FPS, litt RTS men mest diverse RPG + MMO. (Mye forkortelser her gitt :D )

9203276[/snapback]

Jeg har ikke lagt merke til ghosting på denne skjermen! Men sånn generellt sett, så burde du ha vsync på når du spiller på en LCD skjerm, spessielt de litt større som denne. Ellers synes jeg skjermen er topp å spille på! ;)

Lenke til kommentar
For dere som har spilt en del på 3007WFP, merker dere noe tearing/ghosting?

 

Spiller selv noe FPS, litt RTS men mest diverse RPG + MMO. (Mye forkortelser her gitt :D )

9203276[/snapback]

Jeg har ikke lagt merke til ghosting på denne skjermen! Men sånn generellt sett, så burde du ha vsync på når du spiller på en LCD skjerm, spessielt de litt større som denne. Ellers synes jeg skjermen er topp å spille på! ;)

9203809[/snapback]

 

Skjønner :D

 

Tok det lang tid å "venne" seg til en så stor skjerm? Eneste jeg er litt bekymret for er å ha plass hvis jeg må sitte langt unna... Hvor langt unna sitter dere? 1 meter+?

Lenke til kommentar
Tok en uke ca. 1 meter unna blir for drøyt, da vil du slite med å lese liten tekst. Sitter kanskje 70-80 cm unna.

9207004[/snapback]

 

Sant nok. Særlig siden jeg er litt nærsynt i tillegg ;)

 

Takk skal du ha uansett, bestiller i kveld. 30" billigere enn 27" er jo "gitt bort"!

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Har et par spørsmål angående skjermen. Kjører dataen med ett 8800 640 MB Gainward skjermkort, og ser at skjermen krever "dual-DVI"-tilkobling. Vil dette si at man trenger 2 kabler for å kjøre skjermen (fra skjermkortet), eller hva? Og hvis det er slik, så vil vel skjermen funke med mitt skjermkort (som har 2 DVI tilkoblinger bak) ?

Lenke til kommentar

Dual-link (høyere båndbredde ut av 1 DVI tilkobling) vs Dual-DVI (2 DVI tilkoblinger på et kort). Hissige kort a-la det du har sitter med Dual dual-link (2 DVI koblinger med dual-link ut av begge), men andre med samme kort kan muligens bekrefte dette :)

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Så bare det er helt klart krisronold vil du kun trenge 1 dual-link DVI-kabel (en slik kabel følger antageligvis med skjermen) mellom skjermkortet og skjermen. Høyst sannsynlig har du 2 dual-link DVI-porter på skjermkortet, som vil si at du kunne brukt 2x30" skjermer om du ville, men det er jeg ikke 100% sikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...