Gå til innhold

Dell UltraSharp 3007WFP-HC


TommyGun77

Anbefalte innlegg

Står dette på komplett:

"Grensesnitt 2 x DVI-I (dobbeltlenke) - 29-pin kombinert DVI

1 x HDTV-utgang"

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327407&view=detailed

 

Så denne vil funke optimalt med Dell skjermen? Bruker nå en DVI skjerm (Benq), og det er kanskje akkurat den samme kabelen som skal brukes? Fulgte med noen andre kabler også, men husker ikke om det bare var en vanlig VGA kabel eller noe spesielt. Men det skal altså funke greit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle de nye skjermkorta har dual-link DVI. Geforce 6800 Ultra var vel det første som fikk det i sin tid.

 

Du kan ikke bruke hvilken som helst kabel. Men det følger med en med skjermen, så bruk den.

 

Nå som jeg har brukt skjermen i over ei uke, så synes jeg den ikke er så stor lenger jeg! Akkurat passe vil jeg si :p

Lenke til kommentar

Det har ikke vært noen nyheter om det, men LG.Philips har annonsert et nytt panel som skal inn i masseproduksjon i september. Panelet har enda bredere fargeområde (100% NTSC om jeg husker riktig) og dynamisk kontrast. Det har sikkert litt kortere responstid også. Med mindre dynamisk kontrast er viktig for deg tviler jeg på at det er noe særlig vits å vente. Det er alltid noe nytt som kommer, og denne gangen er det ikke så ekstremt interessant IMO.

Lenke til kommentar
Det har ikke vært noen nyheter om det, men LG.Philips har annonsert et nytt panel som skal inn i masseproduksjon i september. Panelet har enda bredere fargeområde (100% NTSC om jeg husker riktig) og dynamisk kontrast. Det har sikkert litt kortere responstid også. Med mindre dynamisk kontrast er viktig for deg tviler jeg på at det er noe særlig vits å vente. Det er alltid noe nytt som kommer, og denne gangen er det ikke så ekstremt interessant IMO.

9210348[/snapback]

 

Tipper den blir dyr...

Lenke til kommentar
Det har ikke vært noen nyheter om det, men LG.Philips har annonsert et nytt panel som skal inn i masseproduksjon i september. Panelet har enda bredere fargeområde (100% NTSC om jeg husker riktig) og dynamisk kontrast. Det har sikkert litt kortere responstid også. Med mindre dynamisk kontrast er viktig for deg tviler jeg på at det er noe særlig vits å vente. Det er alltid noe nytt som kommer, og denne gangen er det ikke så ekstremt interessant IMO.

9210348[/snapback]

 

Og dette skal monteres i Dell'en?

Lenke til kommentar
Og dette skal monteres i Dell'en?

9213229[/snapback]

Som sagt har det ikke vært noen nyheter om det som jeg har fått med meg, men det er vel ikke så usannsynlig at de gjør det. Det vil jo være naturlig for både Apple og HP å oppdatere 30"-skjermene sine med det nye panelet. Da kan de endelig skryte med 3000:1 (dynamisk) kontrast, og lavere responstid.

 

Den trenger vel egentlig heller ikke bli så dyr slik jeg forstår det. Dynamisk kontrast koster vel ikke så mye, det handler jo bare om å variere styrken på baklyset automatisk. 100% NTSC dekning trenger vel heller ikke være så fordyrende med mindre baklyset som klarer å levere dette er mye dyrere i produksjon enn dagens som klarer 92%.

 

Skal ikke si meg sikker på at fargedekningen var akkurat 100%, kanskje det var 102% eller der om kring.

Lenke til kommentar
Er det vanlig at det er over 10 dagers leveringstid,fikk bekrftelsen på bestillingen og der står det at beregnet leveringtid er 17 aug :cry:  lenge å vente...

9217244[/snapback]

Det som menes med det at det skal ikke ta lenger enn 10 dager. Jeg venta en uke på min fra jeg bestilte og til den kom på døren. Men spørs jo også hvor du bor da...

Lenke til kommentar

Har fått levert skjermen, men dessverre drøyer komponentene til den nye pc'en så jeg har ikke et Dual DVI skjermkort. Det gjør at jeg pt kjører en oppløsning på 1200 x 800 (som forventet). Fargene er knallbra! Det som forundrer meg er at ikke skjermen virker helt skarp. Ser det spesielt godt på bilder. Er det slik det skal være? Jeg trodde at når skjermen hadde to native oppløsninger skulle skjermbildet være klart i begge oppløsninger. Noen som vet eller eventuelt kunne teste ved å sette oppløsningen ned til 1200 x 800?

 

Det jeg ikke ønsker er å gå å vente på komponentene til den nye pc'en og når de kommer finne ut at skjermen ikke har et klart bilde. Derfor ønsker jeg å vite det rakest mulig om jeg kan ha et problem.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...