Gå til innhold

Dell UltraSharp 3007WFP-HC


TommyGun77

Anbefalte innlegg

Gratulerer :thumbup: Du kommer nok ikke til å bli skuffet av den. Har hatt 1 stk 2005, 3 stk 2407 og denne er bedre enn de på alle måter. Det jeg er mest fornøyd med er svartfargen og det perfekte baklyset.

 

Når jeg bestilte ca 25 feb så kostet den 16K men jeg fikk den for 12k alikevel :tease:

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer :thumbup: Du kommer nok ikke til å bli skuffet av den. Har hatt 1 stk 2005, 3 stk 2407 og denne er bedre enn de på alle måter. Det jeg er mest fornøyd med er svartfargen og det perfekte baklyset.

 

Når jeg bestilte ca 25 feb så kostet den 16K men jeg fikk den for 12k alikevel :tease:

8135876[/snapback]

 

 

Jo takker, har prøv 30" dell litt før.Gled meg stor til prøv 2500*1600 i spill :

 

PS.Om noen kan fortell meg forksjell på først 30" og nyer versjon?

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
A quick scan of the spec table above reveals a few obvious differences between the current 3007WFP and this new 3007WFP-HC model.  First, the 3007WFP-HC has a 1000:1 contrast ratio versus the 3007WFP of old at 700:1.  In addition, this new panel also sports a slightly faster pixel response time at 8ms grey-to-grey and 12ms black-to-black, versus the 11/14 specs of the older standard model. Lastly, the new 3007WFP-HC comes capable of reproducing 92% of the NTSC color gamut, while the 3007WFP, as well as many standard LCD panels on the market today, are only capable of 72% reproduction.  We'll dig into that a bit next.
Lenke til kommentar

Da var den i hus (Tromsø). Gikk utrolig fort. Bestillte den like før helga. Utrolig hvor fort man venner seg til størrelsen. Svært glad for at BenQ 241WZ jeg opprinnelig hadde bestillt var så utrolig forsinket ut til butikkene. Kunne ikke tenkt meg en 24" lengere.

Endret av ronsand
Lenke til kommentar
Da var den i hus (Tromsø). Gikk utrolig fort. Bestillte den like før helga. Utrolig hvor fort man venner seg til størrelsen. Svært glad for at BenQ 241WZ jeg opprinnelig hadde bestillt var så utrolig forsinket ut til butikkene. Kunne ikke tenkt meg en 24" lengere.

8141695[/snapback]

 

 

rrrhmph!! Til Trømsø! Og før helga sier du? Min står enda i et fjøs på rudshøgda og jeg bestilte på Onsdag!

Lenke til kommentar

Fikk skjerm i kveld. Oppløsing og størresen på udyr er gansk extreme :)

Klart å spill på native oppløsing også :D

 

 

Ps.bærbare har 14" bilde for de så vil sammelige. Hvilken versjon har dere?Jeg har A02 og hvor kan last ned stor bakgrunne bilder av divers .

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Fikk skjerm  i kveld. Oppløsing  og  størresen på  udyr er gansk  extreme  :)

Klart å spill  på native oppløsing også :D

 

 

Ps.bærbare  har 14" bilde for  de så vil sammelige. Hvilken  versjon har dere?Jeg har A02 og hvor kan last ned stor bakgrunne bilder av divers .

8164307[/snapback]

 

Gratulerer! Er ikke sikker på hvilken versjon jeg har... Har ikke sett etter, men hvor finner man det?

 

Satt å spilte Flatout 2 i 2560 x 1600 igår med Antialising og A. filtrering på ganske heftige instillinger. Det er helt vanvittig å spille på denne!

 

Synes dog det er uvant med den lange vandregangen på musepekeren. har prøvd å justere meg frem til et bra resultat i windows, man skjermflaten er så enormt stor!

 

12 000 er en slump penger, men likevel er det mitt beste hardwarekjøp noen gang!

 

Jeg må bare få sagt en ting:

 

Hva skal man med et skjermkort til tusenvis av kroner om man sitter på en 19" sxga skjerm! Så til alle dere som sitter med fete oppsett med spillkort og anna småsnacks. Spar penger til en skikkelig skjerm! Sitter man f eks med et 8800gtx kort så burda man minst ha en 24" etter min mening....

 

Wallpaper mm til denne oppløsningen finner du om du googler f eks slik:

"wallpaper" +"2560 x 1600"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...