Gå til innhold

Dell UltraSharp 3007WFP-HC


TommyGun77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg 2407'en på venstre side og 3007 på høyre side, men jeg må dra musepekeren til høyre for å komme inn på 2407'en. ER det mulig gjøre slik at jeg kan dra den til venstre og rett inn på 2407'en.?

 

Bilder kommer.

 

Edit: fikk fikset det med musepekern.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
Nå har jeg 2407'en på venstre side og 3007 på høyre side, men jeg må dra musepekeren til høyre for å komme inn på 2407'en. ER det mulig gjøre slik at jeg kan dra den til venstre og rett inn på 2407'en.?

 

Bilder kommer.

 

Edit: fikk fikset det med musepekern.

8105501[/snapback]

 

 

Hvordan er bildekvaliteten på den nye kontra den "gamle" 24" ?

Lenke til kommentar
Nå har jeg 2407'en på venstre side og 3007 på høyre side, men jeg må dra musepekeren til høyre for å komme inn på 2407'en. ER det mulig gjøre slik at jeg kan dra den til venstre og rett inn på 2407'en.?

 

Bilder kommer.

 

Edit: fikk fikset det med musepekern.

8105501[/snapback]

 

 

Hvordan er bildekvaliteten på den nye kontra den "gamle" 24" ?

8105554[/snapback]

Har ikke fått tid til å sammeligne noe særlig enda. Er fremdeles så stoka over størrelsen. Men nå må jeg stikke på et møte.

 

Kommer tilbake med mer info om litt.

Lenke til kommentar

Så du mener at skjemer blir farligere jo større de er? :!:

 

TommyG: Du skulle bytta 24" i en vanlig 20" (4:3) så du kunne gjort slik som de gjør her på Ubergizmo med å kjøre 20" på høykant ved siden av. 30" er like høy som 20" er bred.

 

PS: Anbefaler dere som kjøper denne skjermen å skaffe dere et "Spyder" (eller lignende) kalibreringsøye for å stille inn skjermen, den kommer som kjent uten knapper for å justere annet enn lysstyrke. Skal finnes et program fra Dell som kan gjøre det, men det virker visst bare på Dell-hardware...

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
herre jemini... hvor langt unna må man sitte i forhold til et slikt beist? kan jo ikke være sunt å sitte med nesetippen oppi 30"? men den så lekker ut ja.. hehe

8105706[/snapback]

Jeg sitter sikkert litt lengre unna på min enn de fleste på mindre skjermer, men

 

Så du mener at skjemer blir farligere jo større de er?  :!:

 

TommyG: Du skulle bytta 24" i en vanlig 20" (4:3) så du kunne gjort slik som de gjør her på Ubergizmo med å kjøre 20" på høykant ved siden av. 30" er like høy som 20" er bred.

 

8105816[/snapback]

Jeg har tenkt på det samme, jeg har ingen 24" men jeg har 20 tommer, men jeg har ikke fått takk i noe stativ enda. Husker å sett et bilde av noen som hadde en 30" med en 20" på hver side av skjermen på høykant. Ganske diggert oppsett får en si.

 

Jeg slang med 2 bilder av min 30" som allerede er på forumet. Civ 4 på det ene spillet var før jeg fikk skjermkort som støttet dual link DVI, noe som var kjedelig når en er begrenset til 1280x800 i oppløsning. Når det gjelder spill har ikke jeg hatt noen problemmer med det selv om det er noen spill som har mer eller mindre problemmer med oppløsninga. Nå har jeg den gamle versjonen og spiller ikke spill som krever for mye anngående oppdateringshastighet.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=93783

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=92990

Edit gikk ikke å linke til bilder en har lagt ut andre steder på hw.no så jeg bruker linker istedenfor

Endret av pertm
Lenke til kommentar
Så du mener at skjemer blir farligere jo større de er?  :!:

 

TommyG: Du skulle bytta 24" i en vanlig 20" (4:3) så du kunne gjort slik som de gjør her på Ubergizmo med å kjøre 20" på høykant ved siden av. 30" er like høy som 20" er bred.

 

PS: Anbefaler dere som kjøper denne skjermen å skaffe dere et "Spyder" (eller lignende) kalibreringsøye for å stille inn skjermen, den kommer som kjent uten knapper for å justere annet enn lysstyrke. Skal finnes et program fra Dell som kan gjøre det, men det virker visst bare på Dell-hardware...

8105816[/snapback]

 

Lurer på om jeg skal beholde 20" min jeg :)

Lenke til kommentar

Ah! Skjermen er jo enorm. Ingen døde pixler som jeg kan se med DeadPixelBuddy.

 

2560x1600 er en haug pixler! Men jeg får dratt rundt HL2/CSS i denne oppløsningen uten nevneverdige problemer (high). Battlefield 2 gikk også helt greit (high), det å kjøre tanks på en så stor skjerm er utrolig tøft :) . STALKER multiplayer demo sliter jeg litt med, måtte ned litt på kvaliteten her og der.

Kjører uten AA men med full AF, tør ikke røre AA en gang i denne oppløsningen, ikke det at en har bruk for det heller egentlig, siden en må sitte litt lengre unna enn vanlig når en spiller. Har XFX 7950 GX2 "M570" skjermkort, som i ytelse tilsvarer ca 8800GTX alt etter hvilket spill en spiller.

 

Jeg legger merke til etter å ha brukt den en stund, at den faktisk avgir masse varme. Er jo nesten som å sitte i sola foran denne skjermen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...