Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke hva som er morsomt med det siste bildet. Det signaliserer vel bare at det, pga. ombygygging eller lignende, er et motgående felt som krysser det feltet du er i?

 

For det første ser man av bildet at dette ikke er tilfellet. For det andre ville et slikt scenrio vært sinnsykt.

 

Det er vel kanskje brukt feil skilt. Tenker det ville vært mer rett med et av denne typen: s530-01.jpg

 

De har ikke brukt feil skilt i utgangspunktet. De hadde bare trengt den speilvendte versjonen av venstre del (og ikke opp-ned). Men det skiltet der hadde også fungert.

post-11457-1260482331_thumb.jpg

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er morsomt med det siste bildet. Det signaliserer vel bare at det, pga. ombygygging eller lignende, er et motgående felt som krysser det feltet du er i?

 

For det første ser man av bildet at dette ikke er tilfellet. For det andre ville et slikt scenrio vært sinnsykt.

 

Det er vel kanskje brukt feil skilt. Tenker det ville vært mer rett med et av denne typen: s530-01.jpg

 

De har ikke brukt feil skilt i utgangspunktet. De hadde bare trengt den speilvendte versjonen av venstre del (og ikke opp-ned). Men det skiltet der hadde også fungert.

 

Jeg tenkte at det var slik skiltingen var ment for, altså at man krysset over der hvor den store røde pilen er, noe jeg tror er gangfelt. Jeg må innrømme å ikke ha sett slike løsninger i Norge før, men flere ganger i utlandet. Derfor er jeg ikke særlig overrasket over skiltingen. :)

post-103104-1260484594_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...