Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jule sex? - Noen heldige?


Alverosa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har alltid drømt om at julen skal være så romantisk og vakker.. Hest og slede og het sex forran peisen.. Men men..

Ikke er det snø, ikke har vi verken hest eller peis og dessuten tok ribba knekken på alt som heter sex lyst!

 

Andre som har koselige nyheter å komme med?

7576902[/snapback]

 

 

Har både peis og tilgang på hest, ribbe også ...... romantikken er vel ikke så nøye

Lenke til kommentar

har hatt min beste jul vertfall. kom heim på perm den 22. dama stod å venta på meg på busstasjonen når eg kom fra flyplassen, så reiste vi å kjøpte massasje olje, så reiste vi heim til meg, og gav kverandre massasje, og hadde sex 3 ganger den dagen, 6 ganger lillejulafta, rakk berre 3 ganger på julafta, og 3 ganger idag. rekker endel ganger i morra heldigvis:D god jul uten tvil:D

Lenke til kommentar
Ble hånda på meg :(

7577151[/snapback]

 

Du fikk iallefall bruke hånda, jeg fikk en halvomgang, fikk ikke engang tid til å sprette sausen =/

 

Hater å bo sammens med familien =/

7577760[/snapback]

 

å ikkje få fullføre er grusomt. da er den på vippen til å bli hard resten av dagen.

7577765[/snapback]

 

 

Ta det med ro, fikk da slått fra meg nå, familien gikk til køys :)

:w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Joda, blir en del kan man si. :thumbs:

 

Ble hånda på meg :(

7577151[/snapback]

 

Du fikk iallefall bruke hånda, jeg fikk en halvomgang, fikk ikke engang tid til å sprette sausen =/

 

Hater å bo sammens med familien =/

7577760[/snapback]

 

å ikkje få fullføre er grusomt. da er den på vippen til å bli hard resten av dagen.

7577765[/snapback]

 

 

Ta det med ro, fikk da slått fra meg nå, familien gikk til køys :)

:w00t::w00t::w00t:

7578307[/snapback]

 

Haha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...