Markelure Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 For dei som held til i området rundt Stavanger og Sandnes så kan eg på det sterkaste anbefale MÆF i Solakrossen! Eg har ikkje funne dei på nettet anna enn i denne gruppa på Facebook, men dei er lette å finne: Dei held til i ei kioskvogn som står rett ovanfor SnadderBUÅ. Dei har ein skala frå ein til sju for kor sterk kebaben skal vere, og eg prøvde nett den sterkaste (sju). Og den er sterk! Eg har smakt nok av såkalla "sterk" kebab som er så tam at det er såvidt ein kjenner smaken - det risikerer du ikkje hjå MÆF! Eg vil nok seie som ein kollega av meg, at viss du ikkje er van med sterk mat så bør du neppe prøve deg på noko som ligg på oversida av firetalet... Elles var beteninga triveleg, og råvarene verka friske og gode. Terningkast seks! hvordan er den i forhold til sandnes kebab? syns den er god værtfall uten at jeg er spessielt pro på kebab Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Hvordan er kebaben på Kebabbiten på Carl Berner for tida? Brukte å spise der både titt og ofte når jeg bodde i Oslo. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Dalia og Zargos Kebab i bergen :)!! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Hvordan er kebaben på Kebabbiten på Carl Berner for tida? Brukte å spise der både titt og ofte når jeg bodde i Oslo. Den er konge. Jeg er dog litt lei av den etter å ha vært fast kunde der i tre år nå. På Sinsenterassen ligger det en sjappe som heter Villaria. Den er like stor som Kebabbitens, men med en langt bedre saus og med litt fler grønnsaker. Om man er i nærheten bør man ta seg en tur dit. Min foreløbige førsteplass i Oslo. Totale førsteplassen må nok være dönerkebaben i Wittenberg, Tyskland. Den er F-A-N-TASTISK! Spiste to på rappen og var klar for en tredje, men magen var full... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 hvordan er den i forhold til sandnes kebab? syns den er god værtfall uten at jeg er spessielt pro på kebab Eg personleg likar kebaben på MÆF mykje betre, men det er no smak og behag. Eg vil absolutt anbefale deg å ta ein tur til Sola og prøve ein gong - eg tvilar sterkt på at du vert skuffa, i alle fall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 har blitt en tradisjon etterhvert å besøke Bislett Kebab House når jeg besøker hovedstaden. Syns av og til at det blir litt mye saus, men kjøttet og resten er alltid godt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Bislett er jo greit det, men Oslo har mye mer å by på av kebab De her er en god start: Vanlig eller kyllingkebab på New Winny i Oslo sentrum. Vanlig på Grytelokket i Oslo sentrum, Holtet eller Mortensrud. Lam shawarma på Marino Grill i Oslo sentrum. Lam shawarma på Smiley i Oslo sentrum. Endret 14. juni 2010 av PureChaos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Takk for tips. Er der noen som ligger i nærheten av karl Johan området? Har tilnærmet 0 kunnskap om Oslo, geografisk sett Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 New Winnys ligger både ved Oslo Spektrum/Gunerious og Youngstorget. Grytelokket ligger litt bortafor legevakta i Storgata retning Gunerious/sentrum. Er ikke superkjent selv enda så beklager for mangelfull forklaring. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Og Smiley ligger rett ved siden av Eldorado kino, like ved Youngstorget. Marino Grill liker i Torggata, ved sentrum scene der. Endret 14. juni 2010 av PureChaos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Får teste ut flere neste gang jeg reiser til Oslo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Bislett kebab åpner på Carl Berner i dag, de har gratis bab med drikke fra 1700 til 2000. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har også hørt at resten av de andre Bislett kebabene selger kebab + drikke for 15,- Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hvis du vil ha ekte, og ikke gatekjøkken kebab, ville jeg gått til Bulgaria og Tyrkia. Det er Tyrkia der döner-kebaben du er kjent med har sin opprinnelse. Tyrkere legger vekt på tradisjon, så der er det veldig, veldig mye å finne. Ellers ville jeg sagt rundt omkring Oslo. Campino i Skien har også mye god kebab. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Flere enn meg som synes at bislett har mistet litt av piffen? Ryktet går ihvertfall om at det finnes altfor mye som smaker mye bedre enn bislett for tiden. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Hva er det med folk, alltid når kebab nevnes roper folk "Bislet FTW!" Noen som faktisk liker Bislet kebab? huh? Halvstekt/kokt farse"kjøtt" i pita med kinakål og tonn med dressing. (Beskrivelsen gjelder desverre de fleste kebab steder i Oslo som jeg vet om med noen få gode unntak). Helt greit for meg om folk liker smaken altså, men ikke kall det kebab. Protip: god kebab er laget av mange kjøttlag - alla døner kebab man får i syden eller på spyd i grillen, serveres med grønnsaker (salat, tomat, agurk, løk etc men ikke kinakål) og moderat mengde saus (ikke dressing). Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hehe, jeg må nok si meg enig der ja Dressing med kebab! Endret 10. september 2010 av Phinex Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Fant ikke en tidligere babtråd, og jeg håper at det er kebabfans her på forumet. Her kan man snakke helt fritt om kebab. Hvor i byen din finner man den beste kebaben? Er den verdt hver eneste krone? Eller har du tips til hvordan man lager kebab selv, så kjør på! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg søkte på "kebab" i Mat & Drikke forumet. Se hva jeg fant. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=686728&st=920&p=16192612&hl=kebab&fromsearch=1&&do=findComment&comment=16192612 Amazing, innit? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Har dere vært på Lett og mett eller ? ved spaceworld megastore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå