Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette spillet er fantastisk.

Anbefaler dette til de som vil ha noe taktisk.

Skulle ønske det var vanskligere iaf. på realistisk

7635420[/snapback]

Hah, spillet er ikke taktiskt for en femmer. Hvis du anbefaler dette til noen som vil ha noe taktisk, så kommer de til å bli skuffa. Dette er et skikkelig shootout spill.

Lenke til kommentar
Hah, spillet er ikke taktiskt for en femmer. Hvis du anbefaler dette til noen som vil ha noe taktisk, så kommer de til å bli skuffa. Dette er et skikkelig shootout spill.

7691714[/snapback]

 

Enig der. Husker gode gamle Rainbow Six, da man satt lenge på forhånd og planla oppdraget til punkt og prikke. Man gikk taktisk inn og planla alt. Her er det veldig "make it up as you go". Noe som ikke er veldig taktisk :p Greit du får fin oversikt over hvor fienden er med disse snake-cams, men no særlig taktisk vil jeg ikke si det er. Greit man kan velge fienden og hvem man skal ta ut først, men treffer ikke taktikknivået til gode gamle rainbow six.....

 

Men når det kommer til grafikken (nå har jeg spilt bare X360 versjonen), så syns jeg den er mer enn overkommerlig. Unreal Engine 3 er fortsatt en av de beste i mine øyne (dog bedre utnytta i GoW). :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

jeghar runda spillet på pc nå, og da jeg kun har spillt realistic vanskelighetsgrad så vet jeg ikke hvor mye enklere det blir på normal, men du skal være extremt god for å klare dette spillet alene. spesielt når det ved flere anledninger er situasjoner der en må hacke en pc mens de to andre forsvarer mot innkommende bad guys.

 

dessuten kommer det ofte skurker bakfra eller fra et annet rom eller noe sånt.

 

jeg prøvde å gå mest mulig selv, og bare bruke de to eam folka som avledning eller når det var veldig nødvendig, men jeg ble lei av å loade, så begynnte å bruke de en del etterhvert.

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som ikke får til å spille flere enn 2 stykker i co-op på Xbox 360 i dette spillet. Har liksom 4 kontroller og 4 kompisser som vil spille.

 

Det står jo bak på esken at man skal kunne spille 2-4 i co-op...!? Og det kommer opp på skjermen på multiplauer split screen 4 runninger over hverandre, men skjermen blir bare splittet i to med "player 1" og "player 2". Den skulle vel splittes i fire?!?!

 

BUUUHUUU hjeeelp!

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn meg som ikke får til å spille flere enn 2 stykker i co-op på Xbox 360 i dette spillet. Har liksom 4 kontroller og 4 kompisser som vil spille.

 

Det står jo bak på esken at man skal kunne spille 2-4 i co-op...!? Og det kommer opp på skjermen på multiplauer split screen 4 runninger over hverandre, men skjermen blir bare splittet i to med "player 1" og "player 2". Den skulle vel splittes i fire?!?!

 

BUUUHUUU hjeeelp!

7704813[/snapback]

 

Høres veldig rart ut. Har kun 3 kontrollere selv, så kan jo teste her hjemme. Men kan jo hende man trenger å linke sammen to konsoller og to tver da, men det tror jeg ikke skal være nødvendig. Sitter på jobb akkurat nå, men kan sikkert ta en test på det hjemme med mine 3 kontrollere.

 

Men dere har hver deres login på hver av de fire kanalene i dashboard?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...