Gå til innhold

Lever Macgyveri dag?


Anbefalte innlegg

Ikke bare er han i live. Så også et referat ifra et intervju med Lee David Zlotoff, der han nevnte at de planla å lage en helaftens film med MacGyver. Da med Richard Dean Anderson igjen i hovedrollen.

 

Kan ikke helt se det for meg, men blir vel noe av det samme som den nye Die Hard filmen "Live free or Die Hard". Typisk Fan film.

7527213[/snapback]

 

Har du link til kilden?

7527335[/snapback]

 

Sorry leeeenge siden jeg leste det, var en link inne på Imdb forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begyner jeg å bli usikker på om Richard Dean Anderson (Macgyver) lever eller ikke. Noen sier han døde etter han hadde tatt overdose og noen sier han lever i beste veldgående.

Hvor bor han hvis han lever.

Hvor lenge siden er det han døde hvis det er det han har gjort.

:hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Ikke bare er han i live. Så også et referat ifra et intervju med Lee David Zlotoff, der han nevnte at de planla å lage en helaftens film med MacGyver. Da med Richard Dean Anderson igjen i hovedrollen.

 

Kan ikke helt se det for meg, men blir vel noe av det samme som den nye Die Hard filmen "Live free or Die Hard". Typisk Fan film.

7527213[/snapback]

Finnes allerede to helaftens spillefilmer med Richard Dean Anderson i hovedrollen. Hvor lenge siden er det du leste dette?

Lenke til kommentar
Nå begyner jeg å bli usikker på om Richard Dean Anderson (Macgyver) lever eller ikke. Noen sier han døde etter han hadde tatt overdose og noen sier han lever i beste veldgående.

Hvor bor han hvis han lever.

Hvor lenge siden er det han døde hvis det er det han har gjort.

:hmm:  :hmm:

7528524[/snapback]

 

hørte disse døds ryktene mange år siden, og det er under 1 år siden jeg så RDA i et intervju

Lenke til kommentar

Det her er en særdeles seiglivet myte. Jeg husker ryktet gikk da jeg gikk på ungdomsskolen, noe som begynner å bli 7-8 år siden. Den gangen hadde vi ikke fine søkemotorer og Wikipedia og slikt, så det var umulig å finne autorativ informasjon på Internett også. Det var oppriktig sorg i klassen (dette var på den tiden MacGyver fortsatt var på sin første run på norsk TV, og det var episoder som ingen hadde sett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...