Rescue me Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jeg trenger ny musematte og har sett på mange forsjellige på Komplett, men det er så mange musematter som har fått go karakter og jeg lurer på hvilken musemattte som er best. Etter at folk har kommet med forslag vi jeg gjerne komme med en poll for å se hvilken musematte som får flest stemmer. EDIT: Glemte å si at jeg har en MX500 optisk mus, så musematta må passe til optisk mus. Endret 17. desember 2006 av oblivion_-__
ManagHead Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Godt fornøyd med Icemat Da sammen med optisk mus (Diamondback/MX518)
erikk_ Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313734 Ville gått for en sånn. Har hørt myyee godt im denne musematta, spesiellt om du gamer mye! Vurderer denne selv til min MX518 - Erik
Xiphac Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Støtter det erikk_ sier. Har en bekjent som har den musmatta og har selv prøvd den.Den er meget bra. Selv sitter jeg med MX518 på en Biltema musematte. :!:
xstian Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Støtter det erikk_ sier. Har en bekjent som har den musmatta og har selv prøvd den.Den er meget bra. Selv sitter jeg med MX518 på en Biltema musematte. :!: 7520153[/snapback] Jeg har en Ferrari F430, men den kjører jeg på regummierte Polske helårsdekk.
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Bytta akkurat til en Icemat 2nd edition er veldig fornøyd med den. Bytta også ut min Veldig slitte mx500 som jeg har at siden den kom på markede med en Razer Copperhead.
kalerv0 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jeg trenger ny musematte og har sett på mange forsjellige på Komplett, men det er så mange musematter som har fått go karakter og jeg lurer på hvilken musemattte som er best. Etter at folk har kommet med forslag vi jeg gjerne komme med en poll for å se hvilken musematte som får flest stemmer. EDIT: Glemte å si at jeg har en MX500 optisk mus, så musematta må passe til optisk mus. 7520043[/snapback] köp några gammla hederliga tygmattor! ..pfff... har testat kanske 4-5 olika 200-450 kr mattor (steelpad, allsop med flera..) inget slår en gammal hederlig tygmatta, varken i pris eller känsla. jag spelar med en MX 1000... släng inte ut pengar på meningslöst dyra mattor de kan snabbt bli ödelagda, eller ödelega din mus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå