Gå til innhold

Anbefaling av bra musematte

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger ny musematte og har sett på mange forsjellige på Komplett, men det er så mange musematter som har fått go karakter og jeg lurer på hvilken musemattte som er best.

Etter at folk har kommet med forslag vi jeg gjerne komme med en poll for å se hvilken musematte som får flest stemmer.

EDIT: Glemte å si at jeg har en MX500 optisk mus, så musematta må passe til optisk mus.

Endret av oblivion_-__
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støtter det erikk_ sier. Har en bekjent som har den musmatta og har selv prøvd den.Den er meget bra. Selv sitter jeg med MX518 på en Biltema musematte. :!:

Skrevet
Støtter det erikk_ sier. Har en bekjent som har den musmatta og har selv prøvd den.Den er meget bra. Selv sitter jeg med MX518 på en Biltema musematte. :!:

7520153[/snapback]

Jeg har en Ferrari F430, men den kjører jeg på regummierte Polske helårsdekk.

Skrevet
Jeg trenger ny musematte og har sett på mange forsjellige på Komplett, men det er så mange musematter som har fått go karakter og jeg lurer på hvilken musemattte som er best.

Etter at folk har kommet med forslag vi jeg gjerne komme med en poll for å se hvilken musematte som får flest stemmer.

EDIT: Glemte å si at jeg har en MX500 optisk mus, så musematta må passe til optisk mus.

7520043[/snapback]

köp några gammla hederliga tygmattor! ..pfff... har testat kanske 4-5 olika 200-450 kr mattor (steelpad, allsop med flera..) inget slår en gammal hederlig tygmatta, varken i pris eller känsla. jag spelar med en MX 1000... släng inte ut pengar på meningslöst dyra mattor :) de kan snabbt bli ödelagda, eller ödelega din mus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...