Gå til innhold

"lekegrind" for nervesterke


Gjest Bruker-95147

Støtter du forslaget til PencilCase?  

168 stemmer

  1. 1. Støtter du forslaget til PencilCase?

    • Ja
      69
    • Ja, men med en prøveording først
      60
    • Nei
      39


Anbefalte innlegg

Satser på det beste..

 

I mens venter jeg på nyttårskavalkaden din. Begynner jo snart å bli februar...

7686468[/snapback]

 

Desverre veldig mye som skjer på hjemmefronten. Begynner endelig å komme litt ovenpå etter å ha svømt litt med hodet under vannet en stund nå :)

 

Satser på før helgen. Og nok off topic der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er klar L4r5 :)

 

Har en bøtteballet med stråmenn, lure bakholdsangrep og ikke minst har jeg studert the art of war. Husk "i de blindes rike er den enøyde konge" :)

 

Noen som har krydret forumet med mer tullete poster enn meg skal du lete lenge etter. Mulig LarsP har noen fler, men han er dessverre unntaket som bekrefter regelen :)

Lenke til kommentar
Jeg er klar L4r5 :)

 

Har en bøtteballet med stråmenn, lure bakholdsangrep og ikke minst har jeg studert the art of war. Husk "i de blindes rike er den enøyde konge" :)

7686548[/snapback]

Du må huske at det ikke nytter å gjemme seg bak Kåre Hansen for folk som har sitti litt på dette forumet :p

Lenke til kommentar

Hva tenker forumstyret om denne saken? Er det et alternativ hvis mange nok ønsker et slikt tilbud? Ville det vært større sjanse for å få det hvis det ble "statskontrollert"? dvs at moderatorer er de som får starte tråder osv slik at det ikke blir krangling i hytt og pine så og si.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Satser på det beste..

 

I mens venter jeg på nyttårskavalkaden din. Begynner jo snart å bli februar...

7686468[/snapback]

Ser ikke hvordan du har rett til å svare på denne topicen... Uansett hva du hadde kommet med i en slik lekegrind så hadde folk kommet til å nevne en viss sykkeltur :p

7686516[/snapback]

 

Jeg elsker en slik tøylelsesløs djervhet, og fant opphavet her:

 

Damokles (levde ca. 400 f.Kr.) var hofftjener hos kong Dionysios av Syrakus, og mente at kongen måtte være verdens lykkeligste menneske. Kongen lot ham da ta sin plass, først følte han seg beæret, men ble skremt da han så et sverd som var opphengt i et hestehår rett over sitt hode. Kongen hadde hengt det der for å symbolisere livets uforutsigbarhet.

 

Herav uttrykket Damokles' sverd, som er en hentydning til truende fare.

 

Hentet fra «http://no.wikipedia.org/wiki/Damokles»

 

Damokles sverd og Oivinds Sykkel :p

 

Kan det være slik at det egentlig er bare tilfeldigheter som avgjør hvem som blir menn og hvem som ender opp som mus i historisk perspektiv...?

Om tusen år etter å ha gravd frem noe som forfedrene kalte for www, som avslørte etter nitidig gransking et offersted som het diskusjon.no. Det var en skattekiste av poesi, djerve heltedåder og høyverdig kultur.....ja for det måtte det jo være når man summerer opp antallet vers som profetene har nedskrevet....ingen bruker vel så mye tid uten at det ligger åndelig overlegenhet og ufeilbarlighet bak.

 

Det er spesielt to profetier som utmerker seg, den ene er Hvit/Gulostslaget som setter standard for fremtidig krigerkunst, men den som virkelig imponerer er legenden om Oivinds Sykkeltur. Den blir lest opp hver juleaften, og vekker vemod og frembringer tårer i øynene på alle barna. så sitter våre etterkommere og leser sagnet om Oivinds Sykkel, det lages statuer, og komponeres svære musikkverk med derpåfølgende balletter, utført av trinne små svette ballerinaer som velter seg i spretten kåthet rundt på scenen, syklende på enhjulinger :w00t:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hva skjer?

 

Fant akkurat at en post i bildetråden i humorforumet var slettet. En aldri så lite selvportrett av en rimelig merkelig "gutt", hvor jeg fleipet med selvportrett av brukeren Glint. Det er mange her på forumet som kan tulle seg i mellom uten at det er ondt blod. Vi trenger seriøst en tråd hvor vi kan henge ut, baksnakke, herje som vi vil med brukere som akspeterer dette. La 1. post inneholde de som godtar å delta i den tråden :)

 

 

Pencil:

 

Hvordan i helvete klarer du hele tiden å fornye tiden for siste innlegg, uten at du redigerer det eller noe. Se bilde. Du havner hele tiden på listen over uleste poster og da også med nye tidspunkt. Imponerende irriterende, og her vant du en plass i min sorte bok over folk jeg virkelig skal plage :)

post-27025-1168533578_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tusen takk Oivind, det gleder meg overmåte og få plass i din svartebok, liker spesielt våte håndklerapp over stjerten :love:

 

Ser frem til og få lov til å rulle rundt på dørken i nederste del av forumhelvete og bruke et kreativt arsenal av useriøsiteter til underholdning for alle apekatter, inkludert meg selv som er sjefsgorillaen :cool:

 

Gi folket bananer og et salig sirkus :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kort innpå mods. Nå har det meldt seg på 110 seriøst useriøse som kan tenke seg en liten avkrok i nederste del av forumet hvor nobody can cork our juices :!:

 

Hvor mange interesserte skal til før behovet blir vurdert?

 

Mener og huske at "hus/hage" undersøkelsen trengte ca. 10 interesserte før den ble et faktum....? er det fordi overmakten består av kaniner....nei da det tror jeg såklart ikke, bare jordnære modsneper, og neper er en høyverdig nordnorsk sydfrukt :love:

 

Når kan man forvente seg svaret fra the big tit?

 

Edit: Fikk ikke eksternt tastatur i julegave :hrm:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hehe, var innom den og hygget meg. Grunnen til at den ikke ble stengt er kanskje at den ble stramt overvåket an en modtante :p Det skal forøvrig veldig lite til før de sexylubne føler seg tråkket på ... :hrm:

 

Det hadde vært en fornøyelse og kunne ta den litt lengre, tror ikke det hadde gjort så meget "skade", fordi jeg tror "mobbeofrene" selv vet veldig godt hvor skoen trykker, og av og til hjelper det med å si tingene i klartekst fremfor suttandutt og dulling.

 

Lurer på om mods og styret håper at denne tråden skal svinne stille og rolig hen ... :whistle:

Lenke til kommentar

To moderatorer har faktisk svart i tråden, og vi har sagt klart nei begge to. Men nå er ikke dette en sak som skal avgjøres av oss personlig. Saken er oppe til behandling internt, og dere skal få et begrunnet svar. Hva det blir skal jeg ikke forskuttere.

 

I mellomtiden ber jeg dere være tålmodige. Å utfordre oss til å "tørre å si nei" er neppe i forkjempernes interesse. Vi tør, tro meg.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Saken er oppe til behandling internt, og dere skal få et begrunnet svar. Hva det blir skal jeg ikke forskuttere.

7755420[/snapback]

Da så. Vi var vel redd for at ideen skulle ties i hjel, og slikt sømmer seg jo ikke for et skikkelig forum. ;)
I mellomtiden ber jeg dere være tålmodige. Å utfordre oss til å "tørre å si nei" er neppe i forkjempernes interesse. Vi tør, tro meg.

And His mighty fist shalt strike down those who dare tho challenge Him.

Ingen betviler deres mot, det var redeligheten deres vi betvilte. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...