Gå til innhold

"lekegrind" for nervesterke


Gjest Bruker-95147

Støtter du forslaget til PencilCase?  

168 stemmer

  1. 1. Støtter du forslaget til PencilCase?

    • Ja
      69
    • Ja, men med en prøveording først
      60
    • Nei
      39


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Sitter og det klør i avtrekkerfingrene etter å krangle med noen. Bare en slik sinnsvak, helt useriøs krangel som innbefatter lumske personangrep, fornøyelig stråmenn, vannvittige avsporinger osv... Kort sagt en "barnehage" for værstinger.

Såklart måtte denne belegges med inngangsverdier som; "i denne tråden er ingen trygg. og du poster på eget ansvar". Se det som forumets boksering hvor ikke bestandig fornuften seirer men av og til tullskapen gjør det, but who cares?

 

Kan det være muligheter for en slik hårreisende utskeielse?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg er såklart for dette .... Call me Einstein :w00t:

 

Ser for meg at barnslige kranglefanter kan henvise til "barnehagens boksering" istedenfor å tøyse i seriøse tråder/debatter. Så som ellers i vår dyreverden vil skuelystne trekkes til kamparenaen, og bidra med ild til bålet, eller vann. Samlet volum på idiotiet vil sannsynligvis bli så overveldende at kranglefantene innser pointet, og ender opp med å titte ned på skotuppene sine med rødmende bollekinn.

 

:)

 

Edit: Glemte og takke Pingla for fjerning av noe lort i tråden, og gjenåpning ;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Det hadde vært utrolig morsomt, men det kunne nok ha ført til en del ubehageligheter mellom mange brukere på nivåene utenfor den delen av forumet.

7520820[/snapback]

 

Er da bare å velge og ikke ta del i denne greia det...

7523410[/snapback]

 

Da må det jo overholdes veldig sterkt at det ikke skal snakkes om brukere som ikke er med på "leken" da. Vi vil da ikke ha baksnakking.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

det hadde vert bra med en sånn lekegrind. men man kunne ikke bare startet en krangel utenvidere. Det burde vere sånn at hvis man komme i knoflikt med noen i en seriøs tråd i ett annet del av forumet, lager man en ny tråd i "lekegrinden", og krangelen fortsetter der imens den egentlige tråden fortsetter slik som den burde vere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Helt enig! Tuppen og Lillemor går i kjelleren, som forøvrig er lydtett og denger løs med det de kan av bamser og balltre på hverandre, men hele tiden til fornøyelse for bavianene som sitter på øverste benk :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Helt enig! Tuppen og Lillemor går i kjelleren, som forøvrig er lydtett og denger løs med det de kan av bamser og balltre på hverandre, men hele tiden til fornøyelse for bavianene som sitter på øverste benk :love:

7523855[/snapback]

 

Det hørtes søtt ut. Mange her jeg kunne tenkt meg en real krangel med. :love:

7523907[/snapback]

 

Hehe, meg også, det klør i pølsene mine etter å få kose litt med gode venner :)

 

Så fornøyelig og få utveksle velrettede lyskespark, vennelige bitemerker og sanseløse bakholdsangrep på, såklart i all vennskapelighet da på sine "venner" :D

Lenke til kommentar

Dette synes en gammel mann lite om. Jeg tror rett og slett ikke på ideen om å innrede en lekegrind i barnehagen der ungene kan denge løs på hverandre i håp om at de da lar det være utenfor. Jeg tror, og all erfaring jeg har fra ulike forum (og barnehager) tilsier, at de tvert imot vil ta uvanene med seg når de forlater lekegrinden.

 

Å tenke seg at brukere på PRS skulle få beskjed om at "krangler dere mer her blir det advarsel og utestengelse, men vi har laget en egen tråd hvor dere kan kalle hverandre så mye dritt dere bare vil", i tro om at da skulle de plutselig oppføre seg sivilisert i den pågående debatten i PRS høres mer enn tvilsomt ut.

 

Det er som å tro at Mike Tyson ville bli mindre voldelig om han bare fikk bokse mer. Det blir som om han og Holyfield skulle sitte ved siden av hverandre i garderoben i 1997. "Hei, du bet øret av meg i ringen for to minutter siden, men det er greit, her oppfører vi oss sivilisert".

 

Regler må være forutsigbare. Det blir de ikke på denne måten.

 

Dette er som å opprette en vei uten fartsgrenser og tro det er greit bare det står et skilt i avkjørselen som sier at man kjører der på eget ansvar. Og i håp om at folk da vil kjøre langsommere på alle veiene rundt som er akkurat like fine og brede. Jeg tror tvert imot at folk da vil synes at farsgrensene er for lave på de andre veiene...

 

Morsomt hadde det sikkert vært for enkelte. Inntil noen fikk øret bitt av, i overført betydning. Hvordan skulle vi rydde opp da, når det eksplisitt sto i reglene for tråden at det må du tåle?

 

Det finnes nok av forum på internett for kranglevorne mennesker. Jeg synes ikke dette skal være ett av dem...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Når jeg og broren min var småe barn, fikk vi ett kvarter hver dag mormoren vår var der til å sloss ordntlig på. Når kvarteret var slutt og det lå hår og blod på gulvet, var vi sikret å ikke sloss mer på en hel uke.

 

Dette går ikke nålenger. på ett kvarter kan jeg slå han til han dauer :S

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Når jeg og broren min var småe barn, fikk vi ett kvarter hver dag mormoren vår var der til å sloss ordntlig på. Når kvarteret var slutt og det lå hår og blod på gulvet, var vi sikret å ikke sloss mer på en hel uke.

 

Dette går ikke nålenger. på ett kvarter kan jeg slå han til han dauer :S

7525151[/snapback]

 

Vanskelig å drepe hverandre via trådløshet :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette synes en gammel mann lite om. Jeg tror rett og slett ikke på ideen om å innrede en lekegrind i barnehagen der ungene kan denge løs på hverandre i håp om at de da lar det være utenfor. Jeg tror, og all erfaring jeg har fra ulike forum (og barnehager) tilsier, at de tvert imot vil ta uvanene med seg når de forlater lekegrinden.

 

 

7524864[/snapback]

 

Dette synes en litt yngre mann via sine erfaringer er verdt å prøve, fordi det er bare snakk om å få ut litt energi. Dessuten er dette forumet såpass gjennomstriglet at de dyktigste "kranglefantene" vet så forbannet godt hvor grensen går.

Lenke til kommentar
Dette er som å opprette en vei uten fartsgrenser og tro det er greit bare det står et skilt i avkjørselen som sier at man kjører der på eget ansvar. Og i håp om at folk da vil kjøre langsommere på alle veiene rundt som er akkurat like fine og brede. Jeg tror tvert imot at folk da vil synes at farsgrensene er for lave på de andre veiene...

7524864[/snapback]

 

Finnes det ikke allerede en slik vei i tyskland? syns jeg kan huske at jeg kjørte i 220 på tur med familien i tyskland en gang... Kalt Autobanen eller noe sånt. Eller er det bare jeg som tuller? :hmm:

 

Men ellers syns jeg dette ville vært veldig morsomt, og bra for enkelte på forumet. Sikkert en del som er lei av å ikke kunne få sagt det man egentlig mener om personer.

Endret av kattekatt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...